تشک یک نفره طبی بادی اینتکس کد 64731

تشک بادی کمپینگ Intex 64731

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
615,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس یک نفره طبی کد 64731، از طراحی حرفه‌ای با سطح مواج برخوردار است که استراحت بر روی آن بسیار لذت بخش خواهد بود. تشک بادی مورد نظر به دلیل داشتن دوام زیاد طول عمر بالایی دارد و در موقعیت‌های مختلف، قابل استفاده خواهد بود. این محصول به دلیل کیفیت بالا، رضایت مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. شما برای مسافرت و حتی استفاده مداوم در منزل می‌توانید این محصول را خریداری فرمایید.

ساختار این مدل به گونه‌ای طرح ریزی شده که هم در منزل و هم در مسافرت و کمپ کاربرد دارد. بخصوص این که روکش جیر آن رنگ سبز رنگ می‌باشد و از رنگ‌های مورد علاقه بسیاری از افراد در کمپینگ‌ها قرار دارد. از طرفی دیگر، جنس روکش ضد تعریق است و شیارها ایجاد شده روی سطح تشک نیز اجازه عرق کردن را نخواهد داد. به همین دلیل در هر نوع از آب و هوایی می‌توانید آن را همراه داشته باشید.تشک بادی اینتکس یک نفره طبی کد 64731

تشک بادی اینتکس با محیط سازگاری دارد و بر روی سطوح مختلف قرار می‌گیرد. به طور کلی بدنه کالا از جنس pvc ساخته می‌شود که به استحکام و دوام بالا معرف است. شرکت اینتکس از pvc  در قسمت زیرین تشک استفاده کرده که  باعث ایجاد اصحکاک بین تشک و سطح زیرین آن می‌شود. یعنی در چادر و یا روی سرامیک و پارکت تشک لیز نخواهد خورد.

این تشک سایز 191 در 76 سانتیمتر دارد و برای خوابیدن یک نفر مناسب می‌باشد. اما تحمل وزن آن 136 کیلوگرم است که افراد با هر وزنی بدون نگرانی از آن بهره ببرند. این کالا از ارتفاع فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار می‌باشد. از مزایای ویژه این تشک بادی سطح مواج آن است. که همچون یک محصول طبی عمل خواهد کرد و بدن در وضعیت مناسبی خواهد بود. همچنین در ساخت این مدل از فناوری فایبرتک بهره گرفته شده که سبب استحکام بیشتر تشک خواهد شد.

برای راه اندازی تشک بادی اینتکس یک نفره طبی کد 64731، نیاز به یک پمپ باد اینتکس دارید. استفاده از این پمپ‌ها بسیار ساده است و در کمترین زمان می‌توانید تشک را راه اندازی کنید. هنگامی که پمپ را روشن می‌کنید به ظاهر تشک و صدای پمپ توجه کنید. هر وقت صدای پمپ تغییر کرد و تشک به فرم خود را گرفت احتمالا باد آن کافی باشد. روی آن دراز بکشید و امتحان کنید اگر فرو می‌رفتید می‌توانید تا 5 ثانیه دیگر تشک را باد کنید.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
یک نفر
طول
191 سانتی‌متر
عرض
76 سانتی‌متر
ارتفاع
25 سانتی‌متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
وزن بسته بندی
2 کیلوگرم
رنگ
سبز
جنس
PVC
روکش جیر
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای منزل، مسافرت و داخل چادر
سطح مواج
وزن سبک
حمل و جا به جایی آسان
تخلیه باد سریع
جنس پی وی سی تقویت شده جهت مقاومت در برابر سوراخ شدن
ساختار فایبرتک جهت افزایش استحکام
خاصیت طبی
رویه جیر ضد تعریق
قابل شست و شو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...