تخت بادی دو نفره اینتکس کد 64136

INTEX 64136 Dura-Beam airbed

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
4,600,000
3,890,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس کد 64136 انتخابی مناسب برای تجربه‌ی خوابی راحت و لذت‌بخش در فضای باز است. این تخت خواب بادی با ابعاد 152 سانتیمتر در 203 سانتیمتر و ارتفاع 42 سانتیمتر به راحتی به دو نفر اجازه‌ی خواب راحت را می‌دهد. طراحی زیبا و جذاب این تخت بادی در رنگ خاکستری، می‌تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند.

تخت بادی دو نفره اینتکس کد 64136

یکی از ویژگی‌های برجسته این تخت بادی، کیفیت ساخت بالا و مواد با کیفیتی است که در تولید آن به کار رفته‌اند. این محصول از موادی ساخته شده است که در برابر سایش و پارگی مقاومت دارند و در نتیجه میزان عمر مفید آن به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. دیگر ویژگی‌های مهم این تخت بادی شامل فرم راحت و پشتیبانی از قسمت سر و گردن می‌شود که به شما احساس راحتی و خوابی آسوده را تجربه خواهد کرد. طراحی منحصر به فرد این تخت باعث می‌شود تا در هر محیطی به عنوان یک اثر هنری مدرن به چشم بیاید.

از جمله ویژگی‌های مثبت این تخت بادی می‌توان به سرعت و آسانی در باد کردن و تخلیه کردن آن اشاره کرد. با استفاده از پمپ هوا، می‌توانید به سرعت تخت را باد کنید و در پایان استفاده نیز به سرعت آن را تخلیه کنید. این ویژگی به ویژه در مکان‌هایی که به محضر خودرو نیاز دارید، بسیار مفید است.

تخت بادی اینتکس Deluxe Pillow Rest به طور اختصاصی برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی دارد. با ابعاد 152x203 سانتیمتر، این تخت بادی به راحتی به دو نفر اجازه‌ی خواب راحت را می‌دهد. پمپ هوا متصل به تخت، فرایند نصب و جمع آوری تخت را بسیار سریع و راحت کرده است. همچنین این تخت دارای یک کیف حمل است که می‌توانید برای جابه‌جا کردن تخت از آن استفاده کنید.

تخت بادی دو نفره اینتکس کد 64136 با طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و ارتفاع مناسب، یک انتخاب عالی برای تجربه‌ی خواب راحت و لذت‌بخش در فضای باز می‌باشد. این محصول با توجه به کیفیت ساخت و ویژگی‌های منحصر به فرد، به تمامی نیازهای شما درباره‌ی یک تخت بادی با کیفیت پاسخ خواهد داد.

برند
INTEX - اینتکس
ظرفیت
دونفر
طول
203 سانتیمتر
عرض
152 سانتیمتر
ارتفاع
42 سانتیمتر
وزن بسته بندی
15.7 کیلوگرم
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس
PVC رویه جیر
پمپ باد
پمپ برقی 240-220 ولت توکار
جهت باد زدن و تخلیه باد
زمان باد شدن
3 دقیقه
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
سطح مواج
قابل حمل
طبی
مناسب برای مصرف خانگی، مسافرت و کمپینگ
جنس پی وی سی درجه یک و با کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...