تخت بادی دو نفره بست وی کد 67836

تخت بادی مسافرتی Bestway 67836

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,040,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در دنیای امروزی، انتخاب تخت مناسب برای خوابیدن و استراحت از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از گزینه‌های محبوب در این زمینه، تخت بادی دو نفره بست وی کد 67836 می‌باشد. این تخت خواب بادی دو نفره با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته است در بازار جای خود را باز کند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

خرید تخت خواب بادیتخت بادی دو نفره بست وی کد 67836تخت بادی دو نفره بست وی کد 67836 با طراحی مدرن و جذابی به بازار عرضه شده است. این محصول از مواد با کیفیت ساخته شده و دارای مقاومت بالا در برابر فشار و وزن است. این تخت بادی با توجه به دارای عمر طولانی‌تری نسبت به سایر تخت‌های بادی معمولی می‌باشد و می‌تواند تا سالها خیال شما را از بابت یک خواب شیرین راحت کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این تخت بادی، راحتی است که به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، این تخت بادی با توجه به توزیع مناسب هوا، احساسی مشابه با تخت‌های خواب معمولی به کاربر می‌دهد. همچنین، دارای قابلیت تنظیم فشار هوا بر اساس ترجیحات شماست که به شما امکان تنظیم سختی یا نرمی تخت را می‌دهد.

این تخت بادی دو نفره به دلیل طراحی سبکی که دارد، برای انتقال آسان به همراه خود در سفرها یا گردش‌های کوتاه بسیار مناسب است. همچنین، پس از استفاده، امکان جمع‌آوری آسان و ذخیره‌سازی به شکلی کم‌جا، این تخت را به یک انتخاب عالی برای فضاهای محدود می‌کند. با توجه به رویه مواج این تخت، می‌توان گفت در استفاده‌های بلند مدت هم بدن شما را خسته نخواهد کرد و با عبور دادن هوا بین تشک و بدن باعث جلوگیری کردن از تعریق خواهد شد.

تخت بادی دو نفره بست وی کد 67836 با طراحی مدرن، کیفیت ساخت بالا، و ویژگی‌های راحتی و کاربردی خود، به یک انتخاب عالی برای افرادی که به دنبال راحتی در خواب و استراحت هستند، تبدیل شده است. با امکاناتی همچون تنظیم فشار هوا، انتقال و ذخیره‌سازی آسان، این محصول می‌تواند همراه وفادار شما در سفرها و خانه باشد. اگر به دنبال تجربه‌ای جدید از خواب و استراحت هستید، تخت بادی دو نفره بست وی کد 67836 گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

برند
BEST WAY – بست وی
ظرفیت
دونفر
طول
203 سانتیمتر
عرض
152 سانتیمتر
ارتفاع تخت بدون بالش
22 سانتیمتر
ارتفاع تخت با بالش
30 سانتیمتر
وزن بسته بندی
4.6 کیلوگرم
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس
PVC رویه جیر
رنگ
صورتی، سفید، زرد
پمپ باد
پمپ برقی 240-220 ولت توکار
جهت باد زدن و تخلیه باد
زمان باد شدن
3 دقیقه
کبف حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
سطح مواج
قابل حمل
طبی
مناسب برای مصرف خانگی، مسافرت و کمپینگ
جنس پی وی سی درجه یک و با کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...