موتور قایق بادی اینتکس کد 68631

Intex 68631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
13,500,000
12,700,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی اینتکس کد 68631 از محبوب ترین و پرطرفدارترین لوازم جانبی قایق های بادی می باشد. افرادی که از قایق رانی لذت می برند، به خرید موتور برقی اینتکس بسیار علاقمند هستند. در مواقعی که نمی خواهید از پارو استفاده کنید با استفاده از این محصول از تفریح خود لذت بیشتری ببرید.

قیمت موتور قایق بادی اینتکس

قیمت موتور برقی قایق بادی اینتکس به عوامل متعددی بستگی دارد. با شروع فصل گرما، تقاضا برای تفریحات آبی افزایش می یابد و قایق رانی در دریاچه و رودخانه آغاز می شود. با توجه به این موضوع، قیمت این محصول نیز در این فصل ها افزایش می یابد. از دیگر عوامل تاثیر گذار می توان به سال تولید این محصول اشاره کرد. هر چه سال تولید این کالا به روز تر باشد، تکنولوژی به کار رفته برای ساخت آن نیز به روزتر است و قیمت آن افزایش می یابد.

مورد دیگری که در قیمت موتور برقی اینتکس تاثیر دارد، فروش دست اول و بدون واسطه است. فروشگاه ایرکوک این محصول را بدون واسطه به شما عرضه می کند و موجب می شود قیمت کاذب ناشی از واسطه گری حذف شود. این فروشگاه این کالا را با کمترین قیمت موجود در بازار به شما عرضه می کند. شما می توانید با خیال آسوده خرید موتور برقی قایق بادی را در سایت ایرکوک انجام دهید.

مشخصات موتور برقی قایق بادی

موتور برقی قایق بادی دارای ولتاژ 12 ولت است و توسط باتری ماشین 60 یا 70 آمپر قابل استفاده است. قدرت این محصول 420 وات و شتاب موتور 178 نیوتون است. گیربکس این محصول دارای 8 حالت سرعت بوده که شامل 5 دنده به جلو و 3 دنده به عقب می باشد. همچنین دنده ها در جای خود قفل می شوند. کافیست دنده مورد نظر خود را انتخاب نمایید و اهرم را روی همان عدد بچرخانید. 

موتور برقی قایق بادی به دو بخش اصلی تقسیم می شود. در قسمت بالا نمایشگر شارژ  باتری و اهرم دنده های موتور قرار دارد. در قسمت پایین، پروانه و محفظه تولید کننده نیرو تعبیه شده است. پروانه های این محصول از جنس فولاد بوده و مقاومت بالایی در برابر برخورد با اجسام دارد.

این محصول به علت استفاده از انرژی پاک و عدم نیاز به روغن و بنزین، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و بسیاری از گردشگران و ماهیگیران به همین علت از خرید موتور برقی اینتکس استقبال می کنند، زیرا مشکلات ناشی از سرریز شدن بنزین ندارند. باید به این نکته توجه داشت به هنگام حمل و نقل و جابه جایی، امکان ریختن بنزین یا روغن در موتورهای بنزینی وجود دارد، اما موتور های برقی مشکلات این چنینی ندارند.

موتور برقی قایق بادی کاملا بی صداست. به علت نداشتن صدا و لرزش یکی از لوازم مود علاقه برای ماهیگیران بوده و علاوه بر آن به علت نداشتن آلودگی برای محیط زیست کاملا مناسب و بی خطر است. همچنین میتوانید در مقاله "بهترین قایق بادی برای ماهیگیری کدام است؟" با بهترین قایق ها برای ماهیگری آشنا شوید.

شکل هندسی موتور قایق به حالتی در نظر گرفته شده که خاصیت گریز از علفزار را دارد. در واقع تیغه ی زیر موتور حالت شکاف در علفزار ایجاد می کند و بعد از آن در اثر برخورد با پروانه به راحتی می تواند از آن عبور کند. با توجه به ویژگی های ذکر شده قیمت موتور برقی اینتکس نسبت به موتور های بنزینی بسیار مقرون به صرفه است.موتور برقی قایق بادی اینتکس کد 68631

نصب موتور برقی قایق بادی

نصب موتور برقی قایق بادی بسیار آسان است و احتیاج به ابزار تخصصی ندارد. این محصول به وسیله ی کیت نصب موتور روی بدنه قایق نصب می شود. کیت نصب موتور دارای یک صفحه عمودی و 4 دستگیره است. ابتدا می بایست دستگیره های کیت نصب موتور را به چهار گیره که روی بدنه قایق تعبیه شده است متصل کنید. سپس موتور برقی را روی صفحه عمودی کیت موتور قرار دهید و گیره ی نگهدارنده موتور را تا انتها محکم نمایید. بدین صورت موتور شما به صورت استاندارد روی کیت نصب می گردد. سهولت استفاده این محصول، نگرانی خرید موتور برقی را برای شما از بین می برد.

اندازه شفت این محصول 91.4 سانتیمتر است و قابل تنظیم می باشد. بدین صورت که میتوانید زاویه موتور را با سطح آب تنظیم نمایید. همچنین میتوانید زاویه دسته کنترل موتور یا به اصطلاح اهرم گاز را نیز تنظیم کنید. در نظر داشته باشید خارج از آب اگر این محصول را روشن کنید، سنسور ایمنی عمل کرده و بعد از 5 ثانیه موتور خاموش می شود. هنگام تست این محصول و استفاده از آن حتما به این نکته دقت نمایید.نحوه نصب موتور برقی قایق بادی Intex مدل 68631

مزیت های موتور برقی قایق بادی

  1. سبک وزن و کم حجم
  2. بی صدا و مناسب ماهیگیری
  3. شفت قابل تنظیم
  4. دارای انرژی پاک و دوست دار محیط زیست
  5. قابل نصب روی تمامی قایق های بادی
  6. پروانه های فولادی با مقاومت بالا
  7. دارای نمایشگر شارژ باتری
  8. خاموش شدن اتوماتیک خارج از آب
  9. گریز از علفزار
  10. مناسب برای آب های شور و شیرین
  11. نصب آسان

برای خرید موتور قایق بادی اینتکس کد 68631 کافیست این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید. فروشگاه ایرکوک با پشتیبانی تخصصی تمامی سوالات شما عزیزان را پاسخگو می باشد.

برند
INTEX – اینتکس
ولتاژ
12 ولت
قدرت
420 وات
شتاب موتور
178 نیوتون
مکانیزم
قابل استفاده با باتری 60 و 75 آمپر
تعداد دنده
5 دنده جلو، 3 دنده عقب
اندازه شفت
91.40 سانتیمتر
جنس تیغه پروانه
فولادی
رنگ
مشکی
سایر ویژگی ها
نصب آسان
دارای نمایشگر شارژ باتری
موتور بی صدا مناسب برای ماهیگیری
قابلیت تنظیم زاویه موتور با سطح آب
قابلیت تنظیم زاویه دسته کنترل موتور
خاموش شدن اتوماتیک خارج از آب
مناسب برای آب های شور و شیرین
قابل استفاده برای تمامی قایق های بادی
قابل استفاده در رودخانه های آرام، دریا و دریاچه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...