کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس کد 68624

Intex 68624

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,650,000
1,598,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر شما از قایق بادی استفاده می کنید و می خواهید موتور قایق را بر روی آن نصب کنید، کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس کد 68624 انتخاب مناسبی برای شما است. این کیت به عنوان یک لوازم جانبی قایق بادی به شما امکان می دهد تا به راحتی موتور قایق برقی، دستی یا بنزینی را بر روی قایق بادی خود نصب کنید و از تفریح در آب لذت ببرید.

کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس کد 68624

این کیت از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است و دارای مقاومت بالایی در برابر آب و هوا و ضربه می باشد. همچنین این کیت دارای طراحی استاندارد و ارگونومیک است که به شما امکان می دهد تا موتور قایق را به راحتی و در کمترین زمان بر روی قایق خود نصب کنید.

این کیت شامل تمامی قطعات مورد نیاز برای نصب موتور قایق بر روی قایق بادی می باشد، از جمله:

  • تخته موتور پلاستیکی
  • بست های فلزی
  • واشر و مهره
  • دفترچه راهنما

چند نکته مهم که در هنگام استفاده از کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس کد 68624 باید بدانید این است که مطمئن شوید که این کیت با قایق بادی شما سازگار است، قبل از نصب کیت، دفترچه راهنما را به دقت مطالعه کنید. مطمئن شوید که تمام قطعات کیت به درستی نصب شده اند و بعد از هر بار استفاده از کیت، آن را با آب شیرین بشویید و خشک کنید.

برای نصب این کیت بر روی قایق بادی خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تخته موتور پلاستیکی را در محل مورد نظر بر روی قایق خود قرار دهید.
  2. بست های فلزی را از داخل تخته موتور و قایق عبور دهید و با واشر و مهره محکم کنید.
  3. موتور قایق را بر روی تخته موتور نصب کنید و با پیچ و مهره محکم کنید.

تخته موتور پلاستیکی این کیت دارای شکلی مناسب است که به خوبی روی قایق بادی قرار می گیرد و از موتور قایق در برابر ضربه محافظت می کند. بست های فلزی این کیت نیز دارای طراحی مناسبی هستند که به خوبی به قایق بادی متصل می شوند و از موتور قایق در برابر لرزش و حرکت جلوگیری می کنند. بست های فلزی این کیت از جنس فلز مقاوم ساخته شده اند و دارای طراحی مناسبی هستند که به خوبی به قایق بادی متصل می شوند. همچنین این بست ها دارای واشر و مهره هستند که از نشتی آب جلوگیری می کنند.

برند
INTEX - اینتکس
مناسب برای
موتور تا 3 اسب بخار
وزن
2.5 کیلوگرم
رنگ
نقره‌ای
جنس بدنه
PVC
جنس پایه
آلومینیم
سایر ویژگی ها
نصب آسان
سبک و مقاوم
ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...