مبل پشتی دار بادی اینتکس کد 68586

Intex 68586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وقتی صحبت از دکوراسیون خانه می شود، راحتی و سبک دو عامل مهمی هستند که همه به دنبال آن هستند و وقتی مبلمانی دارید که نه تنها به زیبایی خانه شما می افزاید، بلکه نهایت راحتی را برای شما فراهم می کند، این یک موقعیت برد-برد است! مبل بادی پشتی دار اینتکس کد 68586، راه حل نهایی برای تمام نیازهای راحتی و سبک شماست. این مبل بادی با در نظر گرفتن نیاز مشتری و عملکرد، در نهایت دقت طراحی شده است. نه تنها دارای یک قسمت نشیمن راحت و جادار است، بلکه به یک جا لیوانی مناسب نیز مجهز شده است. در این بررسی، تمام ویژگی‌های این صندلی، از ساختار بادوام تا روکش وینیل سبز شیک آن را بررسی خواهیم کرد.

خرید انواع مبل بادیمبل بادی پشتی دار اینتکس کد 68586اینتکس مدتهاست که به دلیل تعهدش به ارائه محصولات بادی راحت و شیک شناخته شده است و مبل بادی پشتی دار اینتکس کد 68586 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این صندلی همه کاره و کاربردی طراحی شده است تا تجربه استراحت شما را به سطح جدیدی ارتقا دهد و راحتی را در یک بسته بندی شیک ارائه دهد. با توجه به جزئیات دقیق این مبل، دارای نمای بیرونی وینیل سبز پر جنب و جوش است که نه تنها از نظر بصری جذاب است،بلکه به هر فضای نشیمن یا فضای بیرونی رنگ و بویی جذاب می‌بخشد. مواد وینیل با کیفیت بالا، دوام را تضمینمی کند و این صندلی را به یک محصول کارآمد برای طولانی مدت تبدیل می کند که مقاومت بسیار بالایی دارد.

علاوه بر این، مبل بادی اینتکس به لطف سیستم دریچه هوای کارآمد آن، به‌طور باورنکردنی به راحتی قابل باد کردن و تخلیه است. در عرض چند دقیقه، می‌توانید هر فضایی را به یک فضای استراحت مجلل تبدیل کنید یا بدون زحمت مبل را برای نگهداری یا حمل و نقل آن را جمع آوری کنید. طراحی سبک وزن و قابل حمل آن را به همراهی عالی برای ماجراجویی در فضای باز تبدیل کرده است.

برند
INTEX - اینتکس
ظرفیت
یک نفر
طول
107 سانتیمتر
عرض
97 سانتیمتر
ارتفاع
71 سانتیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن بسته بندی
2.5 کیلوگرم
رنگ
سبز
جنس
PVC رویه جیر
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای پشتی بادی قابل جدا شدن
دارای جالیوانی
شامل محفظه نگهداری آب جهت ثبات بهتر مبل روی زمین
جابجایی آسان
ضد تعریق و حساسیت
راه اندازی آسان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...