مبل راحتی بادی اینتکس با زیرپایی کد 68564

مبل بادی تک نفره Intex 68564

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
2,300,000
1,798,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آیا به دنبال یک تجربه راحتی بی‌نظیر در فضایی کوچک و قابل حمل هستید؟ مبل بادی راحتی اینتکس با زیرپایی کد 68564 به عنوان یک گزینه شگفت‌انگیز برای شما معرفی می‌شود. این مبل بادی به شما امکان می‌دهد تا در هر مکانی که دوست دارید به لذت نشستن بپردازید. با طراحی زیبا، مواد با کیفیت و امکانات منحصر به فرد، این مبل بادی از راحتی بی‌نظیری برخوردار است.مبل بادی راحتی اینتکس با زیرپایی کد 68564یکی از نقاط قوت اصلی این مبل بادی، طراحی شیک و کم‌جا آن است. با رنگ خاکستری زیبا، این مبل بادی به طور طبیعی در هر محیطی جلب توجه می‌کند. طراحی ساده و مدرن آن به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در هر فضایی جا دهید، بدون اینکه زیبایی دکور خود را فدا کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این مبل بادی، راحتی بی‌نظیری است که ارائه می‌دهد. سطح مبل و زیرپایی آن از جنس پلی‌وینیل با گرماژ 20.8 اینچ ساخته شده و با پوشش نرم و ضدآب مخصوص مبل بادی، اینتکس تکمیل شده است. این مواد نرم برای استراحت بسیار دلپذیر هستند و تجربه استراحتی آرام و لذت‌بخشی را برای شما فراهم می‌کنند. با استفاده از این مبل بادی می‌توانید تا ساعات طولانی به راحتی و لذت در منزل بپردازید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مبل بادی، وجود زیرپایی است. زیرپایی همراه با مبل بادی ارائه می‌شود و به شما امکان می‌دهد پاهای خود را در یک وضعیت راحت قرار دهید. اگر در حال مطالعه کتاب یا تماشای فیلم هستید با این زیرپایی، لحظاتی از آرامش و لذت خاصی را تجربه خواهید کرد.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
یک بزرگسال
طول
137 سانتیمتر
عرض
102 سانتیمتر
ارتفاع
79 سانتیمتر
قطر زیرپایی
64 سانتیمتر
ارتفاع زیرپایی
28 سانتیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن بسته بندی
3.5 کیلوگرم
رنگ
طوسی، مشکی
جنس
PVC با رویه مخملی
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دریچه تخلیه باد سریع
دارای جای نگهدارنده بطری
قابل حمل
نشیمنگاه راحت
مناسب برای استراحت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...