سایبان قایق بادی اینتکس کد ۶۸۶۰۰

Intex Boat Canopy 68600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,190,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سایبان قایق بادی اینتکس کد ۶۸۶۰۰ یکی از محبوب ترین سایبان های قایق بادی موجود در بازار است. این سایبان به گونه ای طراحی شده است که از سرنشینان قایق در برابر نور خورشید، باران و باد محافظت کند و به این ترتیب تبدیل به یکی از محبوبترین لوازم جانبی قایق شد. سایبان قایق بادی اینتکس از جنس پارچه آکسفورد 420 ساخته شده است که بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب است. این سایبان دارای دو پایه آلومینیومی است که به راحتی به قایق بادی شما متصل می شوند.سایبان قایق بادی اینتکس کد ۶۸۶۰۰جنس سایبان قایق بادی اینتکس کد ۶۸۶۰۰ از پارچه آکسفورد 420 ساخته شده است. پارچه آکسفورد نوعی پارچه پلی استر است که بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب است. این پارچه از دو لایه تشکیل شده است که یک لایه از آن از جنس پلی استر و یک لایه از آن از جنس پی وی سی است. لایه پلی استر در برابر آب و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است و لایه پی وی سی باعث می شود که پارچه در برابر آب کاملاً ضد آب شود.

پارچه آکسفورد 420 دارای وزن سبک و استحکام بالا است. این پارچه همچنین بسیار بادوام است و می تواند در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت کند. سایبان قایق بادی اینتکس کد ۶۸۶۰۰ دارای دو پایه آلومینیومی است که بسیار محکم و سبک هستند. این پایه ها به راحتی به قایق بادی شما متصل می شوند و می توانند سایبان را در جای خود نگه دارند. پایه های این سایبان از جنس آلومینیوم ساخته شده اند. آلومینیوم یک ماده بسیار سبک و محکم است که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت کند. پایه ها دارای دو گیره هستند که به راحتی به قایق بادی شما متصل می شوند.

پایه های سایبان دارای یک سیستم تنظیم ارتفاع هستند که به شما امکان می دهد ارتفاع سایبان را تنظیم کنید. این امر باعث می شود که سایبان را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

سایبان قایق بادی اینتکس برای تمامی کسانی که از قایق بادی استفاده می کنند مناسب است. این سایبان به ویژه برای کسانی که در مناطق آفتابی یا بارانی زندگی می کنند و یا برای کسانی که برای مدت طولانی از قایق خود استفاده می کنند بسیار مفید است.

ویژگی‌های سایبان قایق بادی اینتکس کد ۶۸۶۰۰

  • ساخته شده از جنس پارچه آکسفورد 420 بادوام و مقاوم در برابر آب
  • دارای دو پایه آلومینیومی محکم و سبک
  • دارای پنجره برای دید بهتر
  • دارای کیف حمل و نقل برای جابجایی راحت
  • نصب و راه اندازی آسان

سایبان قایق بادی اینتکس کد ۶۸۶۰۰ یک محصول با کیفیت و کاربردی است. این سایبان می تواند از سرنشینان قایق در برابر شرایط جوی مختلف محافظت کرده و فضای سایه بیشتری در قایق ایجاد کند. سایبان قایق بادی اینتکس نصب و راه اندازی آسانی دارد و به راحتی قابل حمل و نقل است.

برند
INTEX - اینتکس
طول
1.6 متر
عرض
۱.۴۲ متر
وزن
17.6 کیلوگرم
جنس پایه
آلومینیوم
جنس رویه
پارچه آکسفورد 420D ضد آب و مقاوم در برابر تابش خورشید و اشعه ماوراء بنفش UPF 50
سایر ویژگی ها
محافظت در برابر آفتاب و باران
تسمه های سایبان قابل تنظیم
مناسب برای قایق های بادی مدل مارینر 3 / مارینر 4 / اکسکروشن 4 / سیهاک 3 / سیهاک 4 / چلنجر 3

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...