پمپ باد فندکی اینتکس کد 66636

66636 Intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
980,000
870,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد فندکی اینتکس کد 66636 یک پمپ باد برقی قابل حمل و قدرتمند است که برای باد کردن انواع محصولات بادی مانند قایق بادی، تشک بادی، استخر بادی و ... مناسب است. این پمپ باد از طریق فندکی خودرو کار می کند و نیازی به برق ندارد. پمپ باد فندکی اینتکس کد 66636 دارای سه سری مختلف است که می توانید از آن برای باد کردن انواع محصولات بادی استفاده کنید.

پمپ باد فندکی اینتکس کد 66636

مزایای پمپ باد فندکی اینتکس کد 66636:

  • قابل حمل و سبک وزن است و به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید.
  • قدرتمند و بادوام است و می تواند انواع محصولات بادی را به سرعت باد کند.
  • دارای سه سری مختلف است که می توانید از آن برای باد کردن انواع محصولات بادی استفاده کنید.
  • مناسب برای باد کردن انواع محصولات بادی مانند قایق بادی، تشک بادی، استخر بادی و ... است.
  • از طریق فندکی خودرو کار می کند و نیازی به برق ندارد.
  • دارای کلید خاموش/روشن است که می توانید به راحتی آن را کنترل کنید.

پمپ باد فندکی اینتکس کد 66636 دارای یک موتور 12 ولت DC است که می تواند جریانی با سرعت 2.5 لیتر در دقیقه تولید کند. این میزان جریان برای باد کردن انواع محصولات بادی مانند قایق بادی، تشک بادی، استخر بادی و ... کافی است. پمپ باد اینتکس دارای سه سری مختلف است که هر کدام برای باد کردن محصولات بادی با اندازه های مختلف طراحی شده اند. آداپتور کوچک برای باد کردن محصولات بادی کوچک مانند تشک بادی و قایق بادی با اندازه کوچک مناسب است. آداپتور متوسط برای باد کردن محصولات بادی با اندازه متوسط مانند استخر بادی و قایق بادی با اندازه متوسط مناسب است. آداپتور بزرگ برای باد کردن محصولات بادی با اندازه بزرگ مانند استخر بادی بزرگ و قایق بادی با اندازه بزرگ مناسب است. با توجه به قدرت موتور و سه آداپتور مختلف، پمپ باد فندکی اینتکس کد 66636 می تواند انواع محصولات بادی را به سرعت و به راحتی باد کند.

وزن پمپ باد فندکی اینتکس کد 66636 برابر با 1 کیلوگرم است. این وزن بسیار سبک است و به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید. وزن کم پمپ باد اینتکس به این دلیل است که بدنه آن از پلاستیک ABS ساخته شده است. پلاستیک ABS یک ماده سبک و مقاوم است که برای ساخت محصولات بادی استفاده می شود. وزن کم پمپ باد اینتکس یک مزیت بزرگ است زیرا به شما کمک می کند تا آن را به راحتی حمل کنید و در سفرها و تفریحات خود همراه داشته باشید.

برند
اینتکس - INTEX
مکانیزم
فندکی
کارکرد
باد زدن و تخلیه باد
جنس
PVC
وزن
650 گرم
اقلام همراه
3 عدد نازل با سایز مختلف جهت تطبیق با ورودی باد انواع لوازم بادی
سایر ویژگی ها
قابل استفاده توسط فندکی ماشین
تاییدیه MET و CE

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...