بسکتبال بادی روی آب اینتکس کد 58504

Intex 58504

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
0
435,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بسکتبال بادی روی آب اینتکس کد 58504 یک محصول تفریحی بسیار سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان است که می توان از آن در استخر، دریاچه و سایر آب های آرام استفاده کرد. این محصول که یک وسیله بازی و سرگرمی بادی محسوب می‌شود دارای یک سبد بسکتبال بادی بزرگ و یک توپ بسکتبال بادی کوچک است و با توجه به رنگارنگ بودن آن توجه هر کسی را به خود جلب می کند.

بسکتبال بادی روی آب اینتکس کد 58504

سبد بسکتبال بادی روی آب اینتکس کد 58504 از جنس وینیل با کیفیت بالا ساخته شده است که بسیار مقاوم و بادوام است. این محصول همچنین دارای دو پایه بادی بزرگ است که به حفظ ثبات آن در آب کمک می کند.

برای استفاده از بسکتبال بادی روی آب اینتکس کد 58504 ابتدا باید آن را باد کنید. برای این کار می توانید از یک پمپ باد دستی یا برقی استفاده کنید. پس از باد کردن سبد بسکتبال و توپ بسکتبال، می توانید آن را در آب قرار دهید و از بازی لذت ببرید.

بستکبال بادی روی آب اینتکس کد 58504 یک محصول بسیار سبک و قابل حمل است که به راحتی می توانید آن را در سفرهای خود همراه داشته باشید. این محصول همچنین به راحتی جمع می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

در مجموع، بسکتبال بادی روی آب اینتکس کد 58504 یک محصول تفریحی بسیار سرگرم کننده و با کیفیت است که می تواند برای کودکان و بزرگسالان در سنین مختلف مناسب باشد. این محصول از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده است و بسیار مقاوم و بادوام است. همچنین به راحتی قابل حمل و جمع شدن است.

مزایای بسکتبال بادی روی آب اینتکس کد 58504

  • بسیار سرگرم کننده و لذت بخش
  • قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان در سنین مختلف
  • ساخته شده از جنس وینیل با کیفیت بالا
  • مقاوم و بادوام
  • سبک و قابل حمل
  • به راحتی جمع می شود

برای استفاده از این محصول باید ابتدا بسکتبال بادی و توپ بسکتبال را باد کنید و آن را روی آب قرار دهید، به همین سادگی و باسرعت بالا می‌توانید آن را نصب کنید و از آن استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید، فقط در آب های آرام از بسکتبال بادی استفاده کنید. کودکان باید همیشه تحت نظارت بزرگسالان از بسکتبال بادی استفاده کنند و  از پریدن و شیرجه زدن روی بسکتبال بادی خودداری کنید.

بسکتبال بادی روی آب اینتکس کد 58504 یک محصول تفریحی بسیار سرگرم کننده و با کیفیت است که می تواند برای کودکان و بزرگسالان در سنین مختلف مناسب باشد. این محصول از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده است و بسیار مقاوم و بادوام است. همچنین به راحتی قابل حمل و جمع شدن است. اگر به دنبال یک محصول تفریحی آبی سرگرم کننده هستید، این محصول یک انتخاب عالی برای شماست.

برند
INTEX – اینتکس
قطر
67 سانتیمتر
ارتفاع
55 سانتیمتر
وزن
550 گرم
رنگ
نارنجی، سبز، سفید
توپ بادی
دارد
قطر توپ بادی
18 سانتیمتر
جنس
PVC
رده سنی
بالای 3 سال
سایر ویژگی ها
ترکیب رنگ شاد و جذاب
حمل آسان
وزن و حجم کم
قابل استفاده در خشکی و سطح آب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...