استخر طلقی کودک اینتکس طرح دریا کد 58472

Deep Blue Sea Snapset Pool Intex 58472

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی کودک اینتکس طرح دریا کد 58472 یک گزینه عالی برای والدینی است که به دنبال یک استخر اینتکس  ارزان و استفاده آسان برای فرزندانشان هستند. این استخر از وینیل مقاوم ساخته شده است و ظرفیتی برابر با 2040 لیتر دارد، که آن را برای کودکان بالای 3 سال مناسب می‌سازد. همچنین دارای طراحی جذابی است که فرزندان شما را تمام تابستان سرگرم می‌کند.استخر طلقی کودک اینتکس طرح دریا کد 58472طراحی بدنه استخر طلقی کودک اینتکس کد 58472 به شکل هندسی دایره با طرح اعماق دریاهاست. در این طرح از تصاویر حیواناتی که در اعماق دریاها زندگی می‌کنند استفاده شده. یکی از بهترین ویژگی‌های استخر اینتکس 58472 این است که بسیار راحت راه اندازی خواهد شد. کافی است آن را روی سطح صافی قرار داده و آن را با آب پر کنید. در واقع برای نصب این استخر حتی به پمپ باد هم نیاز نخواهد بود. این استخر کودک اینتکس بسیار سبک است، که این موضوع باعث راحتتر شدن فرایند حمل و نقل آن خواهد شد.

جنس بدنه این استخر به صورت طلقی PVC است. این استخر با قطر 2.44 متر و ارتفاع 46 سانتیمتر، ظرفیت استفاده همزمان 3 تا 4 کودک را خواهد داشت. یک ویژگی دیگر برجسته در استخر اینتکس 57472 این است که با یک کیت تعمیرات همراه خود دارد. در صورتی که استخر دچار آسیب شود به راحتی قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود.

مزایای استخر طلقی کودک اینتکس طرح دریا کد 58472:

  • ساختار مقاوم PVC
  • آسان برای نصب
  • طراحی جذاب دریایی
  • سبک و قابل حمل
  • همراه با کیت تعمیرات

به طور کلی، استخر طلقی کودک اینتکس طرح دریا کد 58472 یک گزینه عالی برای والدینی است که به دنبال خرید یک استخر ارزان و آسان برای استفاده از آن توسط فرزندانشان هستند. این استخر مقاوم، قابلیت راه اندازی آسان را دارد و یک کیت تعمیرات همراه خود دارد. با این حال، باید توجه داشت که عمق آن کمتر از برخی استخرهای دیگر است و خالی کردن آن با توجه به نداشتن دریچه تخلیه آب ممکن است دشوار باشد. همچنین، برای استفاده از آن برای بزرگسالان مناسب نیست.

برند
INTEX – اینتکس
طرح
دریا
قطر
2.44 متر
ارتفاع
46 سانتیمتر
ظرفیت
2040 لیتر
رده سنی
بالای 3 سال
وزن
4.3 کیلوگرم
جنس
طلق PVC
نردبان
ندارد
پمپ تصفیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
زیرانداز
ندارد
روانداز
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...