استخر بزرگسال اینتکس کد 58487

Intex Swim Center family pool 58487

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
3,200,000
2,780,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال اینتکس کد 58487 یک استخر بادی فوق العاده برای خانواده ها است که برای سرگرمی و آبتنی در حیاط خانه یا باغ استفاده می شود. این محصول با طول 305 سانتیمتر و عرض 183 سانتیمتر جز استخرهای بازی بزرگ محسوب می‌شود و برای استفاده کودکان و بزرگسالان مناسب است. در ادامه این مطلب به بررسی مهمترین مزایا و قیمت استخر بادی بزرگسال اینتکس کد 58487 می‌پردازیم.

این استخر از مواد پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است که مقاومت و دوام بالایی در برابر ضربه و تابش نور خورشید دارد. از آنجایی که این استخر بیشتر در فضای بیرون و محیط‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرد، شرکت اینتکس آن را با مقاومت بالایی تولید کرده است. هر چند که نیاز به برخی مراقبت‌ها هم هست. قبل از نصب استخر باید در نظر داشته باشید که در کف محل مورد نظر، جسم سخت و نوک تیزی وجود نداشته باشد تا به بدنه استخر آسیب وارد کند.

طراحی استخر بادی بزرگسال اینتکس کد 58487یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول، طراحی جذاب و رنگ خاص آن است که باعث شده تفریح و آبتنی در این استخر حس و حال قشنگی داشته باشد. این محصول دارای دیواره‌های بلندی است که به کودکان کمک می کند تا با اطمینان بیشتر درون استخر بازی کنند. دیواره این استخر طراحی شفاف دارد و این طراحی شفاف به جذابیت بصری محصول کمک ویژه‌ای کرده است. در طراحی این استخر بر خلاف سایر استخرهای بادی، از رنگ صورتی استفاده شده تا به نوعی سلیقه‌های بیشتری را پوشش دهد.

این استخر بادی اینتکس می تواند یک جایگاه خاص در حیاط خانه شما را ایجاد کند و به فضای خارجی شما زیبایی و جذابیت بیشتری بدهد. همچنین، می توانید این استخر را در تعطیلات و سفرهای خود همراه داشته باشید تا از یک استخر سرگرم کننده و مناسب برای خانواده خود بهره مند شوید. این استخر دارای دریچه تخلیه آب در کف است که به کاربر اجازه می‌دهد در سریعترین زمان ممکن، استخر را خالی از آب کند و در صورت نیاز به مکان دیگری منتقل کند. همچنین، نصب و استفاده از این استخر بسیار آسان است و شما نیازی به دانش فنی یا ابزار خاصی ندارید تا آن را نصب کنید.

در کل، استخر بادی بزرگسال اینتکس کد 58487 یک محصول عالی برای سرگرمی خانواده است. با توجه به ویژگی های آن و کیفیت ساخت بالای آن، می توان به راحتی به آن اعتماد کرد. برای خرید این محصول آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طول
305 سانتیمتر
عرض
183 سانتیمتر
ارتفاع
56 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلی متر
رده سنی
6 سال به بالا
ظرفیت
1050 لیتر
وزن بسته بندی
7.3 کیلوگرم
جنس
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
کف بادشو
ندارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...