استخر بادی اینتکس فواره دار طرح وال کد 57440

Whale Spray Pool Intex 57440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس فواره دار طرح وال کد 57440 یک استخر بادی کم عمق و مناسب برای کودکان است که طراحی ویژه و زیبایی دارد. این استخر دارای طراحی به شکل وال است که ‌می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کند. قیمت استخر بادی اینتکس فواره دار طرح وال کد 57440 در مقایسه با محصولات مشابه، با در نظر گرفتن امکانات و ویژگی‌های آن، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.استخر بادی اینتکس فواره دار طرح وال کد 57440این استخر بادی مخصوص کودک عمق 25 سانتیمتری دارد که مناسب برای کودکان از سنین 2 سال به بالا است. در واقع عمق کم استخر، ایمنی کودک را تضمین می‌کند و خطر استفاده از آن را به حداقل می‌رساند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این استخر دارای فواره آب هم هست که هیجان استفاده از استخر را برای فرزند شما چند برابر می‌کند.

نصب و راه‌اندازی استخر بسیار آسان و سریع انجام می‌شود و هیچ نیازی به ابزار خاصی نیست. فقط با استفاده از یک پمپ باد می‌توانید استخر را باد کنید و سپس آن را پر از آب کنید. حوضچه این استخر برای استفاده دو کودک به صورت همزمان مناسب است و فضای کافی را در اختیار بچه‌ها قرار می‌دهد.

استخر بادی اینتکس فواره دار طرح وال کد 57440 دارای بدنه‌ای مقاوم از جنس وینیل بوده و در ساخت آن از مواد با کیفیت و مقاوم در برابر سایش و پارگی استفاده شده است. این جنس بدنه در برابر نور خورشید هم مقاوم است و برای استفاده در محیط‌های باز طراحی شده است. همین مقاومت بالای بدنه محصول باعث شده تا طول عمر آن بالا باشد و تا مدت‌ها نگران سرگرمی فرزند خود نخواهید بود.

در مجموع از مزایای این محصول می‌توان به ابعاد مناسب و ظرفیت حجم بالا، طراحی جذاب و مواد با کیفیت در ساخت اشاره کرد. همچنین، سیستم فواره آب این محصول باعث می‌شود کودکان بازی در آب را بیشتر بپسندند و حتی بتوانند در ماه‌های گرم تابستان، از یک تجربه‌ی بازی خوب برخوردار شوند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
وال فواره دار
طول
201 سانتیمتر
عرض
196 سانتیمتر
ارتفاع
91 سانتیمتر
عمق استخر
25 سانتیمتر
ضخامت
0.28 میلیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
200 لیتر
جنس
وینیل
وزن
3.1 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
فواره آب
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...