استخر بادی کودک فواره دار اینتکس مدل کوسه کد 57433

Intex 57433

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,485,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک فواره دار اینتکس مدل کوسه کد 57433، با ظاهری فانتزی و زیبا برای تفریحات آبی کودکان روانه بازار شده است. ساختار منحصر‌به فرد این استخر کودک، آن را در گروه پرفروش ترین‌های شرکت اینتکس قرار داده است. استخر کوسه با جنس وینیل انعطاف زیادی دارد و کودک در آن احساس راحتی می‌کند.

قیمت استخر بادی

عمق این استخر یا بهتر است بگوییم ارتفاع آن 30 سانتی متر است. این عمق ظرفیت 175 لیتر آب را در خود جای می‌دهد و به همین دلیل مناسب برای آب تنی کودکان بالای 2 سال است و 2 تا 3 کودک دلبند شما به راحتی می‌توانند در آن بازی کنند.

شرکت اینتکس در طراحی این محصول ابتکارات جدیدی به کار برده است، از جمله چشم های برجسته کوسه که آن را واقعی‌تر کرده و بال‌های آن، که در دو طرف بدنه طوسی رنگ کالا و از همان جنس قرار دارد. همچنین در دم این استخر بادی یک فواره قرار دارد. ساز و کار این فواره به این شکل می‌باشد که از پشت بدنه آن یک شلنگ به شیر آب وصل می‌شود و با جریان کم فشار آب عمل کرده و آب را به صورت فواره ای پرتاب می‌کند.استخر بادی کودک فواره دار اینتکس مدل کوسه کد 57433

علاوه بر آن، جنس وینیل به کار رفته در کالا کاملا سازگار با پوست کودک است و ایجاد حساسیت نمی‌کند. همچنین رنگ بندی محصول همیشه ثابت می‌ماند و دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نمی‌شود. انعطاف این محصول جمع کردن آن را ساده می‌کند و در نتیجه حمل و نقل آن نیز آسان است.

کف استخر بادی به صورت ساده است یعنی بادشو نیست. ولی از دو لایه تشکیل می‌شود که دوام آن را بالا می‌برد. همچنین یک دریچه تخلیه در کف آن قرار دارد و با باز کردن دریچه به راحتی آب تخلیه می‌شود.

دو کاربرد دیگر این کالا استفاده به عنوان استخر توپ و همچنین استفاده به عنوان قایق بادی کودک در استخرهای کم عمق است. شما می‌توانید با خرید استخر بادی کودک فواره دار اینتکس مدل کوسه کد 57433 از فروشگاه ایرکوک لحظات شادی را در کنار خانواده و به همراه کودک خود داشته باشید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
کوسه
طول
229 سانتیمتر
عرض
226 سانتیمتر
ارتفاع کوسه
107 سانتیمتر
ارتفاع استخر
30 سانتیمتر
ضخامت
0.28 میلی متر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
175 لیتر
رنگ
خاکستری
جنس
PVC
وزن بسته بندی
2.7 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای فواره آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...