استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل قارچ کد 57114

Mushroom baby pool intex 57114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل قارچ کد 57114 برای نوزادان و کودکان، تفریح در آب را به ویژه در ماه‌های گرم تابستان فراهم می‌کند. اینتکس، نامی معروف در زمینه تولید استخر بادی، بار دیگر گزینه‌ای هیجان‌انگیز و ایمن را برای بچه‌ها معرفی کرده. با توجه به ویژگی‌ها و قیمت استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل قارچ کد 57114، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کودکان محسوب می‌شود.طراحی استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل قارچ کد 57114استخر کودکانه قارچی اینتکس مدل 57114 با رعایت حداکثر دقت، طراحی شده است تا تجربه‌ای دلپذیر و لذت‌بخش را برای کودکان یک تا سه ساله فراهم کند. استخر دارای یک سایبان قارچی پررنگ و جذاب است که کودک شما را از اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند و به زیبایی طراحی محصول اضافه می‌کند. خود استخر دارای کفی نرم و باد شو است که محیطی دلپذیر برای نشستن، بازی کردن و شنا کردن در آب را فراهم می‌کند.

اینتکس اولویت اصلی خود را در ارتقای ایمنی کودکان قرار می‌دهد و استخر بادی اینتکس کد 57114 نشان از این تعهد می‌دهد. این استخر از مواد با دوام و با کیفیت ساخته شده است، که منطبق بر استانداردهای ایمنی است و محیطی امن برای بازی فرزندانتان فراهم می‌کند. لبه‌های گرد و ساختار بادی و نرم آن بدون وجود سطح تیز و سختی است و با پوست بدن بچه‌ها کاملا سازگار است.

راه‌اندازی این استخر بادی کودک اینتکس بسیار آسان است. این استخر همراه با برچسب تعمیرات عرضه می‌شود که امکان تعمیر سوراخ‌های کوچک را به سرعت و بدون هیچ مشکلی فراهم می‌کند. استخر را می‌توان در چند دقیقه راه‌اندازی و جمع آوری کرد، که این امر برای استفاده در داخل یا خارج از منزل بسیار راحت است. به لطف اندازه کوچک آن و سطح صاف و مقاوم در برابر آب، تمیز کردن استخر نیز به سادگی انجام می‌شود.

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل قارچ کد 57114 دارای ویژگی‌های متنوعی است که فرزند شما را سرگرم و سرزنده می‌کند. سایبان قارچی نه تنها به عنوان سایه‌بان عمل می‌کند، بلکه به عنوان یک عنصر زیبایی عمل می‌کند و محیط استخر را برای بازی بچه‌ها زیباتر می‌کند. این استخر دارای یک عروسک بادی طرح قارچ است که کودک می‌تواند در بازی‌های خود از آن استفاده کند. در واقع یکی از برتری‌های این استخر نسبت به استخر بادی کودک اینتکس کد 57428 وجود همین عروسک بادی است.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
قارچ
قطر
102 سانتیمتر
ارتفاع تا سایبان
89 سانتیمتر
عمق استخر
20 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلیمتر
ظرفیت
45 لیتر
جنس
وینیل
وزن
1.5 کیلوگرم
رده سنی
1 تا 3 سال
برچسب تعمیرات
دارد
کف بادشو
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان بادی
دارای اسباب بازی بادی طرح قارچ
عاطفه

عاااليه

45 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...