استخر بادی سایبان دار نوزاد اینتکس مدل ستاره کد 57428

Intex 57428

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار نوزاد اینتکس مدل ستاره کد 57428، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب برای رده سنی 1 تا 3 سال است. طراحی فانتزی این استخر بادی نوزاد، طرفداران زیادی را در بین دوستداران تفریحات آبی به خود جذب کرده است. کمپانی اینتکس این مدل خاص را با توجه به نیازمندی‌های رده سنی زیر 4 سال تولید کرده است. از این رو کالا مورد نظر در گروه پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است.

ویژگی بارز این استخر بادی یک سایبان به شکل ستاره می‌باشد که علاوه بر زیباتر کردن آن، از کودک در مقابل اشعه مستقیم آفتاب محافظت می‌کند و گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌های باز می‌باشد. نوع آوری در طراحی این کالا آن را در تمامی فصول، کاربردی کرده است. ماهی‌های برجسته روی پایه سایبان، کودک را هنگام آب بازی سرگرم می‌کند و هیجان بیشتری فراهم می‌کند.استخر بادی سایبان دار نوزاد اینتکس مدل ستاره کد 57428

ارتفاع محصول تا سایبان 86 سانتی‌متر و ارتفاع استخر 15 سانتی‌متر است. عمق مناسب استخر فضایی استاندارد و ایمن برای نوزاد شما فراهم می‌آورد. شما با خیالی آسوده با هدیه دادن این استخر سایبان دار به کودک اوقات خوشی برای او ایجاد می‌کنید.

قطر استخر 104 سانت است که فضای کافی برای بازی کردن کودک زیر 4 سال را دارد. ترکیب رنگ کالا به گونه ایست که کودک را به ذوق و هیجان می‌آورد. بدنه به رنگ آبی و ستاره سایبان قرمز رنگ و پایه های سایبان به رنگ شفاف است و روی بدنه طرح‌های فانتزی چاپ شده است.

کف استخر بادی سایبان دار اینتکس کد 57428 بادشو می‌باشد، که باعث راحتی و ایمنی بیشتر برای کودک است. جنس بدنه از پی‌وی‌سی با دوام و با طول عمر بالاست. پی‌وی‌سی با توجه به ویژگی پوستی کودکان ساخته شده است و کاملا بهداشتی و بدون حساسیت برای کودک است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این متریال آن است که بوی بد پلاستیک نمی‌دهد.

با توجه به طراحی خاص این محصول شما می‌توانید از آن در خانه، اتاق فرزنداتان و دیگر محیط‌های بسته و فضاهای باز استفاده کنید. به طور کلی وزن آن بسیار سبک است و حمل و نقل آن کاملا آسان. با توجه به کم حجم بودن بسته بندی می‌توانید در سفرها نیز آن را همراه داشته باشید.

مشاوران فروشگاه ایرکوک به شما پیشنهاد می‌کنند برای اطلاع از مشخصات کامل استخر بادی سایبان دار اینتکس کد 57428، به قسمت مشخصات در بالای متن رجوع کنید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
سایبان دار طرح ستاره
قطر
102 سانتیمتر
ارتفاع تا سایبان
86 سانتیمتر
ارتفاع استخر
15 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلی متر
رده سنی
1 تا 3 سال
وزن بسته بندی
1.3 کیلوگرم
ظرفیت
45 لیتر
رنگ
چند رنگ
جنس
PVC
کف بادشو
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان بادی جهت محافظت پوست کودک در برابر تابش آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...