استخر آماده ایزی ست اینتکس قطر 3.66 کد 28130

Intex 28130

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
4,900,000
4,280,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28130، یکی از محصولات برتر شرکت اینتکس در دسته‌ی استخرهای ایزی ست است. این استخر با قطر 3.66 متر و با عمقی حدود 76 سانتی‌متر، برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. این استخر برای استفاده چند نفر در همه فصول سال مناسب است و در عین حال نصب و استفاده آن بسیار آسان می باشد.

با داشتن این استخر، شما همراه خانواده‌ می‌توانید لحظاتی شاد و سرگرم‌کننده را تجربه کنید. نصب و راه‌اندازی این استخر به راحتی و بدون نیاز به تخصص فنی انجام می‌گیرد و می‌توانید در کمتر از نیم ساعت، آب استخر را پر کنید و به استفاده از آن بپردازید. فقط کافیست حلقه بالایی آن را باد کنید و بعد از صاف کردن کف استخر، آن را پر از آب کنید.

اگر به دنبال مدلی هستید که پمپ باد نیز کنار خود داشته باشد، ب شما توصیه میکنیم که از مدل 28132 نیز دیدن کنید.

ظرفیت استخر ایزی ست اینتکس کد 28130

استخر ایزی ست اینتکس کد 28130، به دلیل جمع‌وجور بودن و نصب و جمع‌آوری راحت، برای افرادی که در فضاهای کوچک زندگی می‌کنند و یا مسافرت می‌روند، مناسب است. بعد از پایان استفاده، با خالی کردن آب توسط شیر تخلیه و بسته بندی کردن استخر، می‌توانید آن را به هر مکان دیگری که مد نظر دارید به آسانی منتقل کنید.

این استخر گنجایش 5621 لیتر آب را دارد. این به این معنی است که با پر کردن آب درون استخر تا 76 سانتی‌متر عمق، حدوداً ۳ تا ۴ نفر به صورت راحت در آن شنا کنند. البته باید توجه داشت که ظرفیت دقیق و تعداد افرادی که در استخر می‌توانند به صورت همزمان استفاده کنند، بستگی به اندازه بدن و فضای مورد نیاز هر شخص دارد. در هر صورت، استخر ایزی ست اینتکس کد 28130 مناسب استفاده خانواده‌ها و گروه‌های کوچک است.

استخر بادی ایزی ست قابلیت نصب پمپ تصفیه آب هم دارد، که به شما کمک می‌کند تا آب استخر خود را تمیز نگه دارید. فیلتراسیون به وسیله پمپ تصفیه آب، آلودگی‌های موجود در آب را حذف کرده و آب را با کیفیت بهتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
3.66 متر
ارتفاع
76 سانتیمتر
ظرفیت
5621 لیتر
وزن بسته بندی
12.1 کیلوگرم
جنس
PVC
رنگ
آبی
پمپ تصفیه آب
ندارد
زمان راه اندازی
10 دقیقه
دریچه خروج آب
دارد
روکش
ندارد
رو انداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت نصب پمپ تصفیه آب
نصب و راه اندازی آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...