استخر بادی ایزی ست اینتکس قطر 3.66 با پمپ تصفیه کد 28132

استخر پیش ساخته Intex 28132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,980,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28132 از جنس پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است که از جمله مواد با کیفیت و سازگار با محیط زیست محسوب می‌شود و این جنس مواد در برابر آب، حرارت، سایش، شکستگی و پوسیدگی مقاومت خوبی دارد. پیچیدگی در ساختار استخر کمترین حد ممکن است و به همین دلیل، نصب و استفاده از این استخر ایزی ست بسیار آسان می باشد.

یکی از مهمترین مزایای این محصول آسانی در نصب و استفاده آن است. این استخر به‌طور سریع و آسان بدون نیاز به ابزار خاصی نصب می‌شود و به دلیل سبک بودن و استفاده از لایه‌های مقاوم، احتمال ترکیدن و خراب شدن آن کم است.

لوازم جانبی استخر ایزی ست اینتکس کد 28132

جنس بدنه استخر ایزی ست اینتکس کد 28132 از 3 لایه مختلف تشکیل شده است. لایه درونی استخر از جنس پلی وینیل کلراید (PVC) با‌ کیفیت و ضخیم است و در تماس با آب استخر قرار می‌گیرد. لایه بیرونی نیز از جنس پلی وینیل کلراید (PVC) است و به منظور محافظت از نور خورشید و جلوگیری از تخریب لایه داخلی به کار می‌رود. لایه میانی این استخر از جنس پلی‌استر است و به منظور افزایش مقاومت و سختی استخر، میان لایه درونی و بیرونی قرار می‌گیرد.

پمپ تصفیه آب این استخر یک پمپ الکتریکی است که برای تصفیه و تمیز کردن آب استخر به کار می‌رود. این پمپ قابلیت پمپاژ آب را دارد و با ایجاد فشار آب، باعث جریان آب درون استخر می‌شود. پمپ تصفیه آب استخر دارای سیستم فیلتراسیون مکانیکی است که با انتقال آب از طریق فیلترهای مخصوص، از مواد معلق، گرد و غبار و ذرات بزرگ تصفیه شده و به شکلی شفاف و تمیز درون استخر جریان پیدا می‌کند. در کل، پمپ تصفیه آب استخر ایزی ست باعث تمیز شدن و حفظ کیفیت آب داخل استخر می‌شود و از نظر بهداشتی و رفاهی برای استفاده کنندگان از استخر بسیار مهم است. علاوه بر رعایت بهداشت کمک بزرگی به صرفه جویی در آب هم خواهد کرد.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
3.66 متر
ارتفاع
76 سانتیمتر
ظرفیت
5621 لیتر
وزن
14.8 کیلوگرم
جنس
PVC سه لایه
رنگ
آبی
پمپ تصفیه آب
فیلتری 2006 لیتر
زمان راه اندازی
10 دقیقه
پمپ باد
ندارد
روکش
ندارد
رو انداز
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...