استخر ایزی ست خانوادگی 3 متری اینتکس کد 28116

Intex 28116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
4,600,000
3,790,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28116 یک استخر قابل حمل است که می‌توانید آن را در حیاط خود برای لذت بردن از تابستان استفاده کنید. این استخر دارای قطر ۳٫05 متر و عمق 61 سانتی‌متر است. این استخر مثل سایر استخرهای ایزی ست دارای طراحی ساده است که به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید. شما نیازی به نصاب حرفه‌ای ندارید و فقط با یک پمپ باد، می‌توانید استخر را باد کنید و آن را برای استفاده آماده کنید. نکته مهمی که قبل از خرید استخر ایزی ست اینتکس کد 28116 باید بدانید این است که این استخر  بزرگ است و برای نصب آن نیاز به فضای زیادی دارید. در صورتی که فضای کمی در حیاط خود دارید، این محصول برای شما مناسب نیست.

اگر هم به دنبال یک مدل ایزی ست کودکانه هستید، مدل 26100 میتواند برای شما مناسب باشد.

استخر ایزی ست اینتکس کد 28116با توجه به ابعاد این استخر، می‌توان گفت به اندازه کافی بزرگ است تا شما و خانواده‌تان بتوانید در آن بازی کنید و از آب تنی لذت ببرید. ابعاد این استخر با استخر ایزی ست اینتکس کد 28118 یکسان است. اما تفاوت این دو محصول در وجود پمپ تصفیه آب است. استخر ایزی ست اینتکس کد 28116 بر خلاف مدل 28118، پمپ تصفیه آب ندارد. اما شما می‌توانید در صورت نیاز، آن را به صورت جداگانه تهیه کنید و به استخر خود متصل کنید. وجود پمپ تصفیه آب, علاوه بر بالا بردن بهداشت آب، باعث صرفه جویی در مصرف آب هم خواهد شد. برای حفظ کیفیت آب در استخر، نیاز به تعویض فیلتر پمپ تصفیه آب دارید که بهتر است این موضوع را به خاطر بسپارید.

بدنه این استخر از جنس PVC ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر سایش و پارگی دارد و می‌تواند شرایط جوی سخت را تحمل کند. منظور از شرایط جوی، دماهای مختلف آب و همچنین تابش مستقیم نور خورشید است. شما با خرید این محصول دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن بدنه استخر در صورت پر کردن آن با آب داغ باشید.

در مجموع، Intex Easy Set Pool 28116 یک محصول خوب و جذاب برای استفاده در فصول گرم سال است. با توجه به مزایای این محصول، شما می‌توانید به خرید آن با توجه به نیازهای خودتان اقدام کنید.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
305 سانتیمتر
ارتفاع
61 سانتیمتر
ظرفیت
3077 لیتر
وزن
7.7 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت
رنگ
آبی
دریچه تخلیه آب
دارد
زمان راه اندازی استخر
10 دقیقه
پمپ تصفیه آب
ندارد
پمپ باد
ندارد
زیرانداز
ندارد
روکش
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت نصب پمپ تصفیه آب
بدنه برزنتی الیاف دار سه لایه
راه اندازی و نصب آسان
نحوه راه اندازی
استخر را روی زمین صاف پهن کنید
حلقه بالایی را باد کنید
استخر با پر کردن آب راه اندازی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...