استخر طرح پو بادی بچه گانه اینتکس کد 58915

Intex 58915

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
985,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بچه گانه طرح پو کد 58915، به شکل دایره و با ساختاری ساده برای کودکان بالای 2 سال روانه بازار شده است. طرح فانتزی حک شده روی این استخر بادی کودک برگرفته از کارتن پو می‌باشد. کاربرد دیگر این مدل، که می‌تواند فضای بسیار مهیجی را برای کودک فراهم کند استفاده به عنوان استخر توپ است.

خرید انواع استخر بادی

بدنه این محصول دایره شکل است و از 3 حلقه تشکیل می‌شود. هر رینگ یا حلقه دریچه باد جداگانه دارد، که این مساله باعث سرعت بخشیدن در باد زدن سریع آن می‌شود. می‌توان گفت راه‌اندازی این محصول به سادگی با پمپ باد مخصوص لوازم بادی امکان پذیر است. محصول مورد نظر با قطر 147 سانت طراحی شده است. این مدل در عین حال که برای فضای باز مناسب است به راحتی در فضاهای بسته نیز جا می‌شود. ارتفاع آن نیز 23 سانت است، که ارتفاعی کاملا ایمن و استاندارد برای کودکان بالای 2 سال است.استخر بادی بچه گانه طرح پو اینتکس دایره‌ای کد 58915

طرح چاپ شده روی بدنه از کارتن‌های مورد علاقه کودکان است که همواره به آنها انگیزه بیشتری برای آب تنی و تخلیه هیجان آن‌ها می‌دهد. در نظر داشته باشید که متریال این کالا وینیل است. وینیل یا پی‌وی‌سی در مقابل آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهد.

وینیل یا پی‌وی‌سی با دوام بالا و انعطاف پذیری زیاد در استخر بادی کودک کد 58915 به کار رفته است. با این وجود شرکت اینتکس در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات قرار داده تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. پی‌وی‌سی طول عمر بالایی دارد. از این رو شما می‌توانید، طولانی مدت از این کالا استفاده کنید. ویژگی بارز این متریال مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون است. توصیه می‌شود برای حفظ و نگهداری طولانی‌تر کالا، قبل از راه‌اندازی، زیر آن را یک زیرانداز پهن کنید یا به خوبی تمیز کنید تا جسم تیزی در آن فرو نرود. بسته بندی این استخر بسیار سبک و قابل حمل است.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
شخصیت کارتونی پو
قطر
147 سانتیمتر
ارتفاع
33 سانتیمتر
ضخامت
0.23 میلی متر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
330 لیتر
رنگ
چند رنگ
جنس
PVC
وزن بسته بندی
1.5 کیلوگرم
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...