استخر کودک سایبان دار اینتکس طرح وال کد 57125

Intex 57125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,520,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس طرح وال کد 57125، یکی از پر طرفدارترین وسیله های سرگرمی و تفریحات آبی برای کودکان می‌باشد. این استخر بادی کودک، با بدنه ای به شکل وال یا نهنگ آبی تولید شده است که آن را برای کودک بسیار جذاب و مهیج می‌کند. شرکت اینتکس باری دیگر با طراحی جدید و پرکاربرد طرفداران خود را شگفت زده کرده است.

خرید استخر بادی ارزان قیمت

هیجان انگیزترین ویژگی این کالا داشتن سایبان است، خصوصا اینکه سایبان آن دقیقا بالای بدنه قرار دارد، کل استخر را پوشش می‌دهد و اشعه آفتاب به پوست کودک آسیب نمی‌رساند. ارتفاع این استخر تا سایبان 109 سانتیمتر است. از این رو مناسب ترین هدیه برای کودک دلبند شما خواهد بود. این استخر مناسب گروه سنی بالای 2 سال است و به راحتی دو کودک با هم می‌توانند در آن بازی کنند.استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس طرح وال کد 57125

این محصول به طول 211 و عرض 185 سانت می‌باشد، که می‌توان گفت با این ابعاد در دسته استخرهای بزرگ برای این رده سنی محسوب می‌شود. ارتفاع استخر 25 سانتی‌متر و ظرفیت آن 120 لیتر است.

بدنه استخر به رنگ آبی و سفید آرام بخش است. خصوصا در فصل گرم سال این ترکیب رنگ احساس خوبی را به کودک منتقل می‌کند. در دو طرف بدنه بال های وال طراحی شده است. جنس بدنه پی‌‌وی‌سی با انعطاف بالاست که به کودک احساس راحتی می‌دهد. پی‌وی‌سی به کار رفته در این محصول علاوه بر دوام بالا سازگار با پوست کودک است و ایجاد حساسیت نمی‌کند.

کف استخر بادشو نیست و یک دریچه تخلیه در کف آن تعیبه شده است که تخلیه آب را خیلی سریع‌تر و بدون دردسر می‌کند و حتی شما می‌توانید آب را به میزان دلخواه تنظیم کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم قبل از راه اندازی استخر زیر آن یک زیر انداز پهن کنید. برای راه‌اندازی این استخر بادی سایبان دار به یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی احتیاج دارید. می‌توانید پمپ باد شرکت اینتکس را به همراه استخر از فروشگاه ایرکوک خریداری کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
وال سایبان دار
طول
211 سانتیمتر
عرض
185 سانتیمتر
ارتفاع تا سایبان
109 سانتیمتر
ارتفاع استخر
25 سانتیمتر
ضخامت
0.28 میلیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
120 لیتر
رنگ
آبی
جنس
PVC
وزن
3.2 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای سایبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...