شناور بادی کودک طرح نهنگ اینتکس کد 57530

Intex 57530

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
876,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح نهنگ اینتکس کد 57530، محصولی که با توجه به شکل بدنه و نوع ساختار آن از نظر حفظ تعادل شما را شگفت زده خواهد کرد و از خاص‌ترین محصولات شرکت اینتکس است که هر فرد مشتاق به تفریحات آبی را جذب خود می‌کند. بال‌ها و دم آن کاملا مانند یک نهنگ واقعی شبیه سازی شده‌اند که روی آب جذابیت فوق‌العاده‌ای دارند. خرید تشک بادی استخری نهنگ به شما این امکان را می دهد تا از تفریحات آبی در کنار کودک خود  لذت ببرید.

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح نهنگ از نظر ساختار سه بعدی بدنه با دیگر شناورها تفاوت دارد. همانطور که در تصویر میبینید کودک بر پشت آن سوار خواهد شد به همین دلیل در تخیل کودک به نظر می‌رسد که در اقیانوس بر پشت یک نهنگ سوار شده و در حال ماجراجویی می‌باشد. این کالا به شکلی طراحی شده است که به خوبی تعادل خود را روی آب حفظ خواهد کرد.

کمپانی اینتکس با بهره گیری از متریال وینیل به وزن مناسب و کیفیت بالایی در تولید این محصول دست پیدا کرده است. بدنه شناور 2 متر طول  در ۱.۳۵ متر عرض دارد و با وجود این ابعاد وزن مناسبی دارد. وینیل باعث می‌شود تا شناور انعطاف کافی را داشته باشد تا کودک روی آن احساس راحتی کند.شناور بادی کودک طرح نهنگ اینتکس کد 57530در دو طرف بدنه شناور بادی کودک دو دستگیره مشکی رنگ از جنس پلاستیک فشرده قرار دارد. کودک با گرفتن این دو دستگیره تعادل خود را بروی آب حفظ می‌کند و احساس واقعی‌تری را تجربه خواهد کرد. این کالا مناسب برای آب‌های آرام، استخر، دریاچه و حتی رودخانه می‌باشد و به دلیل وزن کمی که دارد حمل آن آسان است.

این مدل اینتکس برای گروه سنی بالای ۳ سال تولید می‌شود و تحمل وزن تا ۶۰ کیلوگرم را دارد. به همین دلیل برای استفاده کودکان و نوجوانان و حتی یک بزرگسال کم وزن مناسب است و می‌تواند تعادل خود را حفظ کند.

راه اندازی این محصول مانند تمامی محصولات اینتکس به راحتی با یک پمپ باد مخصوص امکان پذیر می‌باشد. شناور بادی کودک طرح نهنگ اینتکس کد 57530 کاملا ایمن و استاندارد برای تفریحات آبی طراحی شده است. شما می‌توانید این مدل را هم اکنون از سایت ایرکوک خریداری فرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
شناور
طرح
وال
طول
201 سانتیمتر
عرض
135 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
وزن
1.6 کیلوگرم
تحمل وزن
60 کیلوگرم
دستگیره تعادل
دارد
رنگ
مشکی، سفید
جنس
PVC
رده سنی
بالای 3 سال
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
طراحی واقعی و سه بعدی
طول عمر بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...