حلقه شنا بادی اینتکس بزرگسال کد 56267

Waves of Nature Tubes Intex 56267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
9%
560,000
510,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس بزرگسال کد 56267، گزینه مناسبی برای طرفداران طراحی مدرن است که در محیط‌های آبی بسیار زیبا به چشم می‌آید. این حلقه شنا بادی بزرگ با طرح موج در سه طرح و رنگ توسط شرکت اینتکس با بهره گیری از بهترین متریال‌ تولید می‌شود.حلقه شنا بادی اینتکس بزرگسال کد 56267در تفریحات آبی یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین وسیله‌هایی که لحظات شادی را برای شما ایجاد می‌کنند حلقه‌ها یا تیوب‌های بادی هستند که مزایای زیادی دارند. حلقه شنا بادی اینتکس با متریال وینیل ساخته می‌شود. از ویژگی‌های بارز این متریال این است که در عین حال که انعطاف بالایی دارد از استحکام کافی نیز برخوردار می‌باشد. به وینیل آب نفوذ نمی‌کند و در معرض آفتاب دچار رنگ پریدپی نمی‌شود. بنابراین این محصول سال‌های زیادی قابل استفاده خواهد بود.

این حلقه شنا بادی بزرگسال کد 56267 سه مدل دارد. یکی به طرح موج و آبی رنگ، دیگری شبیه به سنگ مرمر و بنفش رنگ و سومی قرمز و نارنجی است. این مدل سلیقه‌های متفاوت را به خود جلب می‌کند. از ویژگی‌های این محصول داشتن دو دستگیره سفید رنگ از جنس پلاستیک فشرده است که برای حفظ تعادل می‌توانید از آن استفاده کنید.

در ساختار حلقه‌ شنا بادی اینتکس مهم‌ترین نکته حفظ تعادل آن است که بتواند روی حرکت‌های آب و یا موج تعادل خود را به خوبی حفظ کند. که با توجه به ساختار مهندسی این مدل و سازگاری مناسب جنس و ساخت آن، به خوبی تعادل خود را روی آب حفظ خواهد کرد.

از طرفی تحمل وزن این تیوب بادی تا 100 کیلوگرم می‌باشد. به همین دلیل از بهترین گزینه‌ها برای بزرگسالان است و به طور کلی برای گروه سنی بالای 9 سال کاربرد دارد. از این محصول در آب‌های کم عمق و استخر می‌توانید استفاده کنید و با توجه به اینکه وزن بسته بندی آن بسیار کم است و فضا کمی را اشغال می‌کند به راحتی در سفر می‌توانید آن را همراه داشته باشید.

برای راه اندازی این تیوب بادی باید از پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید. حلقه شنا بادی اینتکس بزرگسال کد 56267 هم اکنون در هر سه مدل روی سایت ایرکوک موجود می‌باشد که می‌توانید آن را خریداری فرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
موج
قطر
114 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
رده سنی
بالای 9 سال
وزن بسته بندی
833 گرم
جنس
وینیل
دستگیره تعادل
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب استخر و آب های کم عمق
قابلیت شناور ماندن روی آب
جنس درجه یک و با کیفیت
مناسب آموزش شنا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...