حلقه شنا بزرگسال اینتکس کد ۵۸۲۶۳

Tube Intex ۵۸۲۶۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب مدل:
مدل را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
440,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بزرگسال اینتکس کد ۵۸۲۶۳، با ظاهر و رنگ بندی استوایی روی سطح استخر جلوه بسیار زیبایی دارد و به ایجاد محیط شاد کمک بسیار بزرگی می‌کند. حلقه شنا بادی مورد نظر ضخامت مناسبی دارد و به نسبت ضخامت آن از وزن کمی برخوردار است که امکان شناور ماندن آن را روی آب فراهم می‌کند. به طور کلی تیوب‌های بادی از وسیله‌هایی هستند که تفریحات آبی را بسیار مهیج می‌کنند و با توجه به قیمت مناسبی که دارند شرایط ایده آلی ایجاد خواهند کرد.

حلقه شنا بادی طرح استوایی دو مدل با ترکیب رنگ‌های متفاوت دارد. یک مدل آن طرح برگ‌های آبی و سبز دارد که احساس درخت‌های نخل مناطق استوایی را تداعی می‌کند. مدل دیگر آن گل‌هایی با ترکیب رنگی زرد و نارنجی دارد که روی آب به زیبایی خود نمایی خواهد کرد.

بدنه اصلی محصول از جنس وینیل است که کاملا در مقابل آفتاب مقاوم می‌باشد و دچار رنگ پریدگی نمی‌شود و یا در دراز مدت آثار پوسیدگی روی آن مشاهده نخواهد شد. برخلاف مدل‌ها و درجه‌های پایین‌تر که بوی بد پلاستیک می‌دهند وینیل در معرض آب و آفتاب بوی بد نخواهد گرفت. نکته مهم‌تر این متریال سازگاری مثبت آن با پوست، بخصوص پوست کودکان می‌باشد که ویژگی بسیار مهمی محسوب می‌شود.حلقه شنا بزرگسال اینتکس کد ۵۸۲۶۳

در دو سمت حلقه شنا بادی دو دستگیره سفید از جنس پلاستیک فشرده تعبیه شده که در حفظ تعادل به شما کمک می‌کند. البته خود حلقه شنا بزرگسال به شکلی طراحی شده که تعادل خود را روی آب حفظ می‌کند و به راحتی شناور می‌ماند. این مدل تحمل ۸۰ کیلوگرم را دارد.

ارتفاع بدنه حلقه بادی ۲۳ سانتیمتر است که احساس خوبی روی آب خواهید داشت. این محصول با قطر ۹۷ سانتیمتر ساخته می‌شود که فضای کافی برای نشستن را ایجاد می‌کند. این کالا به دلیل وزن کم بسته بندی و جمع آوری راحتی که دارد قابل حمل است و در سفرها جای کمی را اشغال می‌کند.

برای باد زدن حلقه شنا بزرگسال اینتکس کد ۵۸۲۶۳، از یک پمپ مخصوص لوازم بادی استفاده کنید و به هیچ وجه سراغ کمپرسورهای باد نروید. زیرا باد را با فشار زیادی وارد تیوب کرده و به ساختار داخلی آن آسیب می‌زنند. برای خرید این محصول به همراه پمپ باد از مشاوران ما در فروشگاه ایرکوک مشاوره بگیرید.

برند
INTEX - اینتکس
قطر
۹۷ سانتیمتر
ارتفاع
23 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلیمتر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
رده سنی
بالای 9 سال
وزن بسته بندی
580 گرم
جنس
وینیل
دستگیره تعادل
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب استخر و آب های کم عمق
قابلیت شناور ماندن روی آب
جنس درجه یک و با کیفیت
مناسب آموزش شنا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...