شناور بادی فلامینگو استوایی اینتکس کد 57559

Intex 57559

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
1,200,000
1,069,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی فلامینگو استوایی اینتکس کد 57559، طرحی متفاوت از شرکت اینتکس که با دیدنش احساس حضور در هاوایی را خواهید داشت و برای فصل تابستان بسیار مناسب است و به شما احساس شادی را منتقل می‌کند. طراحی و رنگ بندی تیزهوشانه این کالا باعث درخشش آن روی سطح آب می شود که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

خرید تشک بادی استخر

شناور بادی فلامینگو، با جنس وینیل (پی‌وی‌سی) ساخته شده است. در ساخت این محصول توجه ویژه‌ای به بهداشت پوست بدن، خصوصا پوست کودکان داشته‌اند و از موادی استفاده کرده‌اند که کاملا سازگار با پوست کودک است. از طرفی دیگر پی‌وی‌سی در معرض آب و آفتاب بوی بد پلاستیک به خود نمی‌گیرد و در هنگام استفاده از آن کیفیت جنس محصول را کاملا احساس خواهید کرد.

محصول بدنه‌‌ای با زمینه گلبهی کمرنگ دارد که روی آن طرح برگ و گل‌های یادآور هاوایی چاپ شده است. زمانی که شناور بادی روی آب را مشاهده می کنید، برگ‌های آبی رنگ آن تصویر زیبایی را به نمایش می‌گذارند. این کالا توجه کودکان علاقه مند به آب را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید هنگام شنا کردن، کودک خود را روی آن قرار دهید و با هم تفریح کنید.شناور بادی فلامینگو استوایی اینتکس کد 57559

عرض کالا 137 سانتی‌متر است که به راحتی دو کودک را روی خود جا می‌دهد. تحمل وزن استاندارد آن 60 کیلوگرم می باشد. با این وجود نوجوانان به صورت تک نفره می‌توانند روی آن بنشینند و حتی بزرگسالان نیز از آن استفاده کنند.

شناور بادی فلامینگو دارای دو دریچه هوا مجزاست که شما باید به وسله یک پمپ باد لوازم بادی آن را باد کنید. به هیچ وجه از کمپرسورهای باد استفاده نکنید، به دلیل اینکه فشار باد ورودی آن‌ها مناسب با ساختار لوازم بادی نیست و به آن آسیب وارد می‌کند.

از دیگر مزیت‌های شناور بادی روی آب اینتکس طرح فلامینگو کد 57559 داشتن دستگیره تعادل در دو طرفه بدنه و نزدیک به سر فلامینگو است. با نگه داشتن این دستگیره می‌توانید تعادل خود را حفظ کنید. همچنین می‌توان به وسیله این دو دستگیره محصول را جا به جا کرد تا به آن آسیب و فشار وارد نشود. در بسته بندی آن یک برچسب تعمیرات برای مواقع ضروری وجود دارد. برای کسب اطلاعات و مشخصات دقیق این محصول کافی است روی گزینه‌ی مشخصات در بالای این متن کلیک نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
فلامینگو
طرح
استوایی
طول
142 سانتیمتر
عرض
137 سانتیمتر
ارتفاع
97 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
وزن
1.9 کیلوگرم
رنگ
آبی
تحمل وزن
60 کیلوگرم
جنس
PVC
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل
دارای برچسب تعمیرات
دارای دو دریچه ورودی هوا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...