شناور بادی روی آب اینتکس مدل مبل راحتی کد 56802

Transparent Lounges Intex 56802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
0
747,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در شناور بادی روی آب اینتکس مدل مبل راحتی کد 56802، نوآوری و راحتی به هم می‌رسند و تجربه آرامش در تشک‌های بادی روی آب را، به یک سطح جدید می‌برند. با ترکیب زیبایی و کارآیی، این شناورها راهی جذاب را برای لذت‌بردن از آفتاب و آب با راحتی بی‌نظیر به ارمغان می‌آورند. در این مطلب، به بررسی ویژگی‌ها و قیمت شناور بادی روی آب اینتکس مدل مبل راحتی کد 56802 می‌پردازیم و بررسی می‌کنیم چرا این محصول نیاز اساسی برای هر شخصی که به دنبال آرامش است، محسوب می‌شوند.

تشک بادی استخرشناور بادی روی آب شفاف اینتکس مدل مبل کد 56802شناور بادی روی آب بزرگسال اینتکس کد 56802 با استفاده از مواد مقاوم و طراحی شفاف، به شما امکان می‌دهد در هنگام استراحت، آبهای زیر پاهای خود را مشاهده کنید. این ویژگی منحصربه‌فرد باعث ایجاد حس آرامش و ارتباط عمیق‌تر شما با محیط آبی می‌شود.

شرکت اینتکس در هر محصولی که ارائه می‌دهد، اهمیت زیادی برای راحتی و دوام قائل می‌شود و شناور مدل 56802 اینتکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحی ارگونومیک این تکیه‌گاه، بدن شما را در هنگام استراحت به طور مناسب حمایت می‌کند و آرامش بی‌نظیری را فراهم می‌نماید. در ساخت شناور بادی روی آب اینتکس 56802 از مواد با کیفیت بالا استفاده شده که سبب می‌شود این محصول مقاومت قابل توجهی نسبت به فشار و ساییدگی داشته باشد و مدت زمان طولانی استفاده را به خوبی تحمل کند. با استفاده از شناور روی آب اینتکس کد 56802، می‌توانید بدون نگرانی از کاهش کیفیت آن، ساعت‌ها به لذت بی‌نهایت استراحت بپردازید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این شناور، طراحی سبک و قابل حمل آن است که می‌توانید به راحتی آن را در هر شرایطی همراه خود داشته باشید. همچنین، طراحی شفاف آن با هر استخر یا فضای باز، سازگاری بالایی دارد و آن را به یک محصول زیبا برای هر محیطی تبدیل می‌کند. ایمنی اولویت بالایی در طراحی شناور بادی اینتکس کد 56802 دارد. با وجود نداشتن دستگیره حفظ تعادل، این تکیه‌گاه طراحی شده است تا در هنگام استراحت، شما را در امان نگه دارد. این ویژگی‌ها حمایت و پایداری را فراهم می‌کنند و به شما امکان می‌دهند که به طور کامل و بدون هیچ نگرانی استراحت کنید.

تمیز کردن شناور 56802 اینتکس بسیار ساده است. کافیست با یک پارچه نرم آنها را پاک کنید یا با آب شستشو دهید و آماده استفاده در استخر یا آبهای آرام خواهند بود. با کمترین تلاش برای نگهداری و نصب این شناور، می‌توانید بیشتر از وقت آزاد خود لذت ببرید.

شناور بادی روی آب بزرگسال اینتکس مدل مبل کد 56802 در سه رنگ نارنجی، سبز و صورتی تولید شده که راهکاری منحصربه‌فرد و جذاب برای لذت‌بردن از آب و آرامش است. با طراحی شفاف نوآورانه، راحتی بی‌نظیر و ویژگی‌های چندکاره، این محصول تجربه ای بی‌نظیر در کنار استخر را به شما ارائه می‌دهند.

برند
INTEX - اینتکس
ظرفیت
یکنفره
طول
104 سانتیمتر
عرض
102 سانتیمتر
جنس
وینیل
تحمل وزن
100 کیلوگرم
ضخامت
0.3 میلیمتر
وزن بسته بندی
1.25 کیلوگرم
برچسب تعمیرات
دارد
دستگیره تعادل
ندارد
جالیوانی
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای کف توری
بدنه شفاف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...