تشک بادی روی آب بالش دار اینتکس کد 58807

Intex 58807

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
620,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بالش دار اینتکس کد 58807، برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارد محصولی بسیار کاربردی و راحت برای سفر و استفاده روی آب است. تشک بادی استخری دارای چند رنگ زیبا و با نشاط است که همه رنگ های آن استقبال بینظیری داشته اند. شما نیز می‌توانید با توجه به محیط یا سلیقه خود رنگ مورد نظرتان را خریداری کنید.

این تشک روی آب بادی اینتکس دارای سطحی مواج است تا زمانی که فرد روی آن دراز میکشد، هوا در سطح تماس بدن با تشک تردد داشته باشد و پوست عرق نکند. پس سطح مواج این تشک از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری می کند و همچنین موجب می شود از روی آن سر نخورید. به همین دلیل گزینه مناسبی برای آفتاب گرفتن خصوصا در فصل تابستان است. این کالا همانطور که گفته شد برخلاف ظاهر نسبتا ساده آن از تکنولوژی ساخت به روز برخوردار است.تشک بادی روی آب بالش دار اینتکس کد 58807همچنین در قسمت بالایی تشک، بالشتی متصل به بدنه و به صورت شیبدار قرار دارد. زاویه بالشت به گونه‌ای است که سر و گردن را در وضعیت خوبی قرار می‌دهد و شما احساس خوبی خواهید داشت. از این مدل تشک می‌توانید در آب های آرام مثل دریاچه رودخانه و البته استخر، حداکثر استفاده را بکنید.

تشک روی آب بزرگسال از جنس وینیل ساخته شده است که با دوام و با کیفیت بالاست و در عین حال انعطاف بالایی دارد که موجب راحتی و آسایش بدن می‌شود. این متریال کاملا بهداشتی است و در معرض آفتاب و آب بوی بد پلاستیک نمی‌گیرد. راه‌اندازی آن ساده است و به راحتی می‌توان آن را جمع کرد. با این تفاسیر باید گفت که شرکت اینتکس همواره به فکر رفاه حال مشتریان خود می‌باشد.

تشک روی آب بالش دار اینتکس کد ۵۸۸۰۷ دارای طول ۲۲۹ و عرض ۸۶ است که یک نفر بزرگسال به راحتی روی آن دراز می‌کشد و از طرفی تا وزن ۱۰۰ کیلو را تحمل می‌کند به همین دلیل محصولی کاملا همه پسند است و بدنه شفاف آن به هنگام شناور بودن روی آب صحنه زیبایی را ایجاد می کند. با توجه به قیمت مناسب آن شما می‌توانید از این محصول به عنوان کادو خریداری فرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
ظرفیت
یک بزرگسال
طول
229 سانتیمتر
عرض
86 سانتیمتر
وزن
1.3 کیلوگرم
تحمل وزن
100 کیلوگرم
ضخامت
0.25 میلیمتر
جنس
PVC
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
سطح مواج
دارای بالش سر خود
ضد حساسیت
ضد پوسته شدن
قابلیت حمل محصول در حالت باد شده
دارای تنوع رنگ زرد، سبز و صورتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...