حلقه شناور بادی بزرگسال اینتکس کد 56269

Timeless Tube Intex 56269

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
550,000
437,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شناور بادی بزرگسال اینتکس کد 56269، از وسایل مورد نیاز برای تفریحات آبی ایمن است که به دلیل داشتن طرح و رنگ‌بندی خاص آن همه افراد از آن استقبال می‌کنند. حلقه شنا بادی مورد نظر وزن کمی دارد و باعث شناور ماندن شما روی آب می‌شود. این محصول با بهره‌گیری از بهترین متریال‌ها و با کیفیت بالا توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار می‌شود. همانطور که گفته شد با توجه به طرح آن و قیمت مناسبی که دارد مورد توجه طرفداران تفریحات آبی قرار گرفته است.

حلقه شنا بادی مورد نظر با قطر 114 تولید می‌شود که به راحتی افراد بالای 9 سال می‌توانند از آن استفاده کنند این تیوپ بادی تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد و به این معنی که تا وزن 1000 کیلو هم به سادگی با این حلقه روی آب شناور خواهد ماند. یکی از ویژگی‌های جالب این مدل داشتن دو دستگیره سفید رنگ در دو طرف آن قرار دارد که دستگیره تعادل نام دارد و با گرفتن آن ها می‌توانید تعادل خود را روی آب حفظ کنید.حلقه شناور بادی بزرگسال اینتکس کد 56269

حلقه شنا بادی بزرگسال از جنس پی‌وی‌سی ساخته می‌شود که هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم دوام وعمر آن زیادی دارد. چون این متریال در مقابل آب و آفتاب دچار رنگ پپریدگی یا پوسیدگی نمی‌شود و خاصیت خود را حفظ می‌کند. از طرفی پی‌وی‌سی با وجود استحکام خوبی که دارد کااملا منعطف است و به همین دلیل در هنگام تفریح و شناور بودن احساس رهایی را منتقل می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این متریال داشتن سازگگاری با پوست بدن انسان است بخصوص برای کودکاان ایجاد حساسیت نمی‌کند و بهداشتی می‌باشد.

زمینه اصلی این تیوب بادی رنگ سفید دارد و طرح‌های صورتی و نارنجی روی آن چاپ می‌شود. یکی از جذابیت‌های این مدل طرح بندی ساده و در عین حال شیک آن است. از این حلقه شنا بادی می‌توان برای آموزش شنا به کسانی که نسبت به آب استرس دارند نیز استفاده کرد. نه تنها خود حلقه به آن‌ها آرامش بیشتری را منتقل می‌کند بلکه داشتن دستگیره‌های تعادل آن نیز مزایای بزرگی به حساب می‌آید.

حلقه شناور بادی بزرگسال اینتکس کد 56269، برای گردش و سفرهای تابستانی خود از سایت ایرکوک خریداری فرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
قطر
114 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
رده سنی
بالای 9 سال
وزن بسته بندی
833 گرم
جنس
وینیل
دستگیره تعادل
2 عدد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب استخر و آب های کم عمق
قابلیت شناور ماندن روی آب
جنس درجه یک و با کیفیت
مناسب آموزش شنا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...