حلقه شناور بزرگ اینتکس طرح گرداب کد 59256

Swirly whirly tubes Intex 59256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
19%
300,000
245,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شناور بزرگ اینتکس طرح گرداب کد 59256، رنگ بندی شاد و مهیج دارد که مورد توجه مخاطبان زیادی از جمله نوجوانان و بزرگسالان قرار گرفته است. حلقه شنا بادی به سرعت راه اندازی می‌شود و در تفریحات آبی لحظات شادی را ایجاد می‌کند. این محصول یک بدنه تو خالی و سبک دارد که روی آب شناور می‌ماند. برای خرید این کالا می‌توانید از سایت ایرکوک اقدام کنید.

حلقه شنا بادی دارای یک دریاچه باد می‌باشد که پمپ باد را با آن متصل می‌کنید و تیوب بادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شکل می‌گیرد. برای باد زدن محصول باید از پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید. سپس می‌توانید آن را بر روی سطح آب قرار دهید و بروی آن بشینید. از این حلقه برای آموزش شنا نیز می‌توانید استفاده کنید.

 به طور کلی حلقه شنا بادی اینتکس می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی که از آب می‌ترسند باشد. زیرا هم بدون هیچ نگرانی شناور می‌ماند و هم دو دستگیره از جنس پلاستیک فشرده دارد که در برقراری تعادل به فرد کمک می‌کند. دستگیره‌ها کاملا متصل به بدنه هستند و در تمام عمر کالا قابل استفاده خواهند بود. حتی برای جا به جایی تیوب بادی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.حلقه شناور بزرگ اینتکس طرح گرداب کد 59256

کالا مورد نظر بادی دارای بدنه چند رنگ است. رنگ‌ها به شکل گرداب دور بدنه حلقه زده‌اند. این مدل حلقه شنا  با دو ترکیب رنگ ساخته می‌شود که هر دو آن‌ها هیجان‌آور هستند. یکی به رنگ‌های قرمز، بنفش، صورتی و زرد می‌باشد و دیگری به رنگ زرد، بنفش و آبی. هر دو آن‌ها روی آب خودنمایی می‌کنند. بخصوص روی سطح آب استخر در تابستان محیط بسیار شادی را ایجاد خواهند کرد.

حلقه شنا بادی از جنس وینیل یا پی‌وی‌سی تولید می‌شود که اکثر ویژگی‌های جذاب این حلقه به دلیل استفاده از این متریال است. وینیل از انعطاف بالایی برخوردار است و در تماس با پوست احساس ناخوشایند و حساسیت پوستی حتی برای کودکان ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل حتی با نشستن طولانی مدت بر روی آن حس ناراحتی نخواهید داشت. از دیگر ویژگی‌های این متریال استحکام و طول عمر بالاست. که باعث می‌شود بتوانید سال‌های سال از این حلقه بادی استفاده کنید.

حلقه شناور بزرگ اینتکس طرح گرداب کد 59256، با قطر خارجی ۹۱ سانتی متری برای رده سنی بالای ۹ سال طراحی می‌شود و تحمل وزن آن تا ۶۰ کیلوگرم است. به همین دلیل به خوبی پاسخگو تفریح و آب بازی کودک، نوجوانان، جوانان و حتی برخی از بزرگسالان خواهد بود. با خرید این مدل به همراه یک پمپ باد لحظات شادی را برای خود و خانواده ایجاد کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
گرداب
قطر
91 سانتیمتر
ضخامت
0.23 میلیمتر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن بسته بندی
430 گرم
جنس
وینیل
رده سنی
بالای 9 سال
دستگیره تعادل
2 عدد
سایر ویژگی ها
مناسب استخر و آب های کم عمق
قابلیت شناور ماندن روی آب
جنس درجه یک و با کیفیت
مناسب آموزش شنا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...