استخر بادی کودک بزرگ اینتکس با سبد بسکتبال کد 57183

Swim Center Shootin Hoops Family Pool Intex 57183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بزرگ اینتکس با سبد بسکتبال کد 57183 یک استخر بادی مناسب برای استفاده خانواده است که شامل یک توپ و یک سبد بسکتبال است. این محصول با ابعاد 257 سانتیمتر در 188 سانتیمتر و ارتفاع 135 سانتیمتر، اندازه مناسبی برای استفاده در فضای باز دارد. قیمت استخر بادی بزرگ اینتکس با سبد بسکتبال کد 57183 در قیاس با سایر استخرهای بادی که امکان تجربه بازی خاصی در آنها نیست بسیار مناسب است.

ابعاد استخر بادی کودک بزرگ اینتکس با سبد بسکتبال کد 57183

یکی از ویژگی‌های جالب این محصول، توپ و سبد بسکتبال است که روی دیواره استخر نصب شده. بنابراین کودکان و بزرگسالان می‌توانند در حین شنا به بازی بسکتبال بپردازند. به لحاظ کیفیت ساخت، استخر بادی بزرگ اینتکس با سبد بسکتبال کد 57183 از مواد با کیفیت تولید شده است و مقاومت بالایی در برابر پارگی و سایش دارد. بدنه این استخر طوری طراحی شده تا در برابر دمای مختلف آب مقاوم باشد و در صورت قرار گرفتن طولانی زیر نور خورشید آسیبی نبیند.

این استخر برای استفاده در فضای باز مناسب است و به دلیل ابعاد بزرگی که دارد ممکن است در فضاهای داخلی محدودیت‌هایی داشته باشد. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که فضای مناسب برای نصب و استفاده از این محصول در اختیار دارید. ظرفیت این استخر حدودا 790 لیتر است که می‌تواند 2 تا 3 کودک را در خود جای دهد.

یکی از مهمترین مزایای این استخر بادی، نصب آسان و سریع آن است. پس از خرید محصول و انتخاب محل مناسب آن، کافی است با استفاده از یک پمپ باد آن را باد کنید و به شنا و بازی بپردازید. کف این استخر دارای شیر تخلیه آب است که به شما اجازه می‌دهد، با سرعت بیشتری استخر را تخلیه و جمع‌آوری کنید. در کل، استخر بادی با سبد بسکتبال از برند Intex یک محصول ساده و سرگرم‌کننده برای استفاده در فصول گرم و بازی بسکتبال است.

برند
INTEX - اینتکس
طول
257 سانتیمتر
عرض
188 سانتیمتر
ارتفاع
135 سانتیمتر
عمق استخر
34 سانتیمتر
رده سنی
بالای 3 سال
ظرفیت
790 لیتر
جنس
وینیل
ضخامت
0.33 میلیمتر
وزن
6.5 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی‌ها
دارای سبد بسکتبال و توپ بسکتبال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...