استخر بادی کودک گرد اینتکس با عمق زیاد کد 56494

Intex 56494

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,200,000
1,870,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس کد 56494 به عنوان استخر پره‌ای در لوازم بادی اینتکس شناخته می‌شود. این استخر بادی، زمانی که باد می‌شود ظاهر شگفت انگیزی از خود به نمایش می‌گذارد. طرح پره‌های ضربدری روی آن چاپ شده است که نما استخر را زیبا کرده و طیف رنگی شادی دارد.

خرید انواع استخر بادی

رنگ زمینه کالا سفید و با پره‌های نارنجی، سرخابی و سبز تزئین شده است. طراحی این محصول کودکان را به هیجان می‌آورد. بدنه استخر دایره‌ای شکل است که علاوه بر سهولت در راه اندازی، جلوه‌ای ویژه به آن بخشید.

ارتفاع بدنه این محصول 56 سانت است و در واقع در گروه عمیق ترین استخرهای بادی اینتکس قرار دارد. به همین دلیل حجم آب بالایی را در خودش جا می‌دهد.

استخر بادی پره ای اینتکس کد 56494ظرفیت استاندارد این محصول 840 لیتر است. ولی اگر شما بخواهید تمام ارتفاع استخر را از آب پر کنید 940 لیتر آب را در خود جای می‌دهد. قطر بیرونی استخر 220 سانت است. به دلیل ابعاد مناسب و دیواره بلند آن می‌توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید.

این استخر به دلیل ارتفاع زیاد، برای آب بازی کودکان بالای 6 سال مناسب است. اما کودکان زیر 6 سال نیز همراه والدین خود می‌توانند در آن تفریح کنند و به خوبی گنجایش 4 کودک با هم را دارد.

ضخامت بدنه این استخر بادی نسبت به بقیه محصولات بیشتر است. چون ارتفاع و قطر آن زیاد می‌باشد، بدنه باید بتواند این حجم از آب در خود نگه دارد، بنابراین با زیاد کردن ضخامت بدنه این قابلیت به آن داده شده است.

کف محصول بادشو نیست. توصیه می‌شود قبل از بادکردن محصول زیر آن را تمیز کنید و یک زیرانداز پهن کنید. همینطور در نظر داشته باشید این استخر باید با پمپ باد مخصوص لوازم بادی، باد شود که شما می‌توانید آن را از فروشگاه ایرکوک تهیه کنید و به هیچ وجه از کمپرسورهای باد استفاده نکنید.

همچنین بهتر است زمانی که از استخر استفاده نمی‌کنید آب آن را تخلیه کرده و استخر بادی را جمع نمایید تا از محصول با طول عمر بالاتری بهره ببرید. به کودکان خود آموزش بدهید از اشیا نوک تیز یا آسیب زننده برای بازی کردن در استخر استفاده نکنند.

برند
INTEX - اینتکس
قطر
229 سانتیمتر
ارتفاع
56 سانتیمتر
ضخامت
0.33 میلیمتر
رده سنی
بالای 6 سال
رنگ
چند رنگ
ظرفیت
840 لیتر
جنس
PVC
وزن بسته بندی
5.8 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب شنا و بازی هم زمان چند کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...