استخر طرح ماشین بادی کودک اینتکس مک کوئین کد 57478

Intex 57478

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
2,350,000
2,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با طرح مک‌کوئین اینتکس کد 57478 برگرفته از انیمیشن ماشین‌ها با طراحی جذاب توسط شرکت اینتکس تولید شده است. استخر بادی بزرگ گفته شده از آن جایی که به سفارش اروپا ساخته شده، از کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی بدنه این محصول با رنگ‌بندی چشم‌گیر قرمز، کودکان و نوجوانان را به ذوق می‌آورد و به ویژه مورد توجه پسران قرار می گیرد.

جنس بدنه این استخر پی‌وی‌سی می‌باشد و نسبت به سایر محصولات شرکت اینتکس ضخامت بیشتری دارد. از آنجایی که پی‌وی‌سی از کیفیت و دوام بالا در برابر نور خورشید برخوردار است، کودکان شما می‌توانند در تمامی محیط‌های باز با خیالی آسوده در آن سرگرم و شاد باشند. ویژگی مهمی که متریال پی‌وی‌سی دارد ضد حساسیت بودن آن است، به همین دلیل کاملا با پوست بدن، خصوصا پوست کودک شما سازگار است.استخر بادی با طرح مک‌کوئین اینتکس کد 57478

کف استخر به شکل ساده و غیرباد شونده است. برای سهولت در خالی کردن آب، دریچه تخلیه آب نیز در کف استخر قرار دارد. بدنه محصول از دو دریچه مجزا باد می‌شود که با استفاده از آن می توانید استخر خود را راه اندازی کنید. مواد اولیه به کار رفته در محصولات اینتکس، به شما این امکان را می‌دهد که آن را بارها باد کرده و خالی کنید. طول عمر و دوام بالای آن باعث شده طرفدارهای تفریحات آبی را به خود جذب کند.

استخر بادی طرح ماشین با طول 260 و عرض 175 سانتی‌متر، دارای دیواره هایی با عرض زیاد است. به طوری که ابعاد داخلی آن دارای طول 196 و عرض 107 می باشد. ارتفاع 56 سانتیمتری این استخر باعث شده جز استخر های بادی با عمق زیاد محسوب شود. سایز داخلی محصول به اندازه ای بزرگ است که قابل استفاده برای افراد بزرگسال هم می باشد. علاوه بر استخر آب می توان از آن به عنوان استخر توپ برای سرگرمی کودکان نیز استفاده کرد.

با توجه به ابعاد بزرگ محصول، کودکان دلبند شما می توانند با دوستان خود آب‌تنی کنند و ساعات خوشی را با تفریحات آبی در کنار هم سپری کنند. این استخر از بهترین هدایا برای تفریحات دسته جمعی کودکان است.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
ماشین مک کوئین
طول
262 سانتیمتر
عرض
175 سانتیمتر
ارتفاع
56 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رده سنی
بالای 6 سال
وزن بسته بندی
4.6 کیلوگرم
ظرفیت
770 لیتر
جنس
PVC
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده چندین کودک به صورت هم زمان
دارای دیواره بادی ضخیم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...