استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس کد 58484

Intex 58484

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,800,000
2,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس کد 58484 به رنگ آبی است و همه خانواده و کودکان می توانند در آن شنا کنند و لحظات شادی را در کنار یکدیگر سپری نمایند. این محصول با عمق 56 سانت از عمیق ترین استخرهای بادی اینتکس به شمار می‌رود و نسبت به استخرهای فریمی و ایزی ست از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

سایز این استخر به گونه ای است که ظرفیت 1050 لیتر آب را در خود جای می‌دهد و جنس بدنه کالا از پی‌وی‌سی یا وینیل با طول عمر بالاست. پی‌وی‌سی به کار رفته در این محصول علاوه بر تحمل وزن و فشار، با پوست کودک سازگاری دارد. کودک شما بدون نگرانی می‌تواند در آن آب بازی کند. شرکت اینتکس در طراحی این محصول با استفاده از عریض‌ترکردن دیواره، موجب استحکام بیشتر آن شده است و همین ویژگی آن به شما این امکان را می‌دهد به راحتی به دیواره تکیه بدهید.

استخر بادی بزرگ اینتکس کد 58484این استخر بادی سه متری با عرض ۱.۸۳ متر بزرگترین استخر اینتکس به شمار می‌رود. وزن بسته بندی آن 7.4 کیلوگرم است که کاملا قابل حمل می‌باشد و می توانید آن را به راحتی جا به جا کنید. این استخر برای کودکان بالای 6 سال مناسب است، ولی به دلیل بزرگ بودن آن شما می‌توانید به همراه کودک در آن تفریح کنید و از آن به عنوان استخر بادی بزرگسال نیز استفاده نمایید.

در راه اندازی این محصول باید از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید، که می توانید آن را از فروشگاه ایرکوک خریداری نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از کمپرسورهای هوا به هیچ عنوان توصیه نمی شود، زیرا با فشار زیاد هوا را وارد محصول می کند و به شبکه های داخلی آن آسیب می رساند.

قبل از راه‌اندازی کالا و پر کردن آب در آن حتما توجه داشته باشید محصول را روی سطح صاف قرار دهید تا فشار آب به صورت متعادل به بدنه وارد شود. همچنین بهتر است زیر استخر را تمیز کنید یا از زیرانداز استفاده نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
طول
305 سانتیمتر
عرض
183 سانتیمتر
ارتفاع
56 سانتیمتر
ضخامت
0.33 میلیمتر
رده سنی
بالای 6 سال
رنگ
آبی، سفید
ظرفیت
1050 لیتر
جنس
PVC
وزن بسته بندی
7.3 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده کودکان و بزرگسالان
ارتان دوست محمدی

عالی

18 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...