استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس کد 56483

Swim Center Family Pool Intex 56483

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
48%
3,500,000
1,838,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس کد 56483، یک استخر بادی مناسب برای استفاده خانواده‌ها و بچه‌هاست. این استخر از وینیل مقاوم ساخته شده است و ظرفیت آب آن حدودا 770 لیتر است. ویژگی‌های جذاب در کنار قیمت استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس کد 56483، آن را تبدیل به یکی از پر فروش‌ترین استخرهای بادی بازار کرده است.

این استخر بادی بزرگ قابلیت نصب و جمع‌آوری راحت را دارد. برای استفاده از این استخر شما فقط به یک پمپ باد نیاز دارید و به هیچ ابزار یا تخصص خاصی احتیاج نیست. کف این استخر بادی نیست و با باد کردن بدنه استخر، می‌توانید آن را پر از آب کنید و به راحتی از استخر استفاده کنید.

استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس کد 56483

استخر خانوادگی اینتکس کد 56483 راهی عالی برای خانواده‌هاست تا در روزهای گرم خود را خنک کنند. همچنین این استخر مکانی بسیار خوب برای بازی و سرگرمی کودکان است. بدنه استخر از جنس وینیل تولید شده و با ضخامت 0.30 میلیمتر، دوام و استحکام بالایی دارد. بدنه استخر در برابر ضربه و پرش کودکان مقاومت خوبی دارد و به راحتی دچار آسیب نخواهد شد. حتی اگر هم استخر آسیبی بببیند، می‌توانید با استفاده از چسب تعمیرات، آن را ترمیم کنید و مجددا از آن استفاده کنید. به این ترتیب شما با خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس کد 56483 یک محصول با طول عمر بالا خواهید داشت و تا سالها می‌توانید از آن استفاده کنید.

این استخر دارای شیر تخلیه آب است که در صورت عدم نیاز به استخر‌، می‌توانید با باز کردن شیر تخلیه آن را در کمترین زمان ممکن تخلیه و جمع‌آوری کنید. این ویژگی‌ باعث می‌شود خانواده‌ها حتی در سفر هم این محصول را همراه خود داشته باشند و در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

مهمترین مزایای استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس کد 56483:

  • ساختار مقاوم
  • حمل و جا به جایی آسان
  • نصب و تخلیه آسان
  • ظرفیت بزرگ
  • قیمت مناسب
  • ظرفیت استفاده 3 کودک به صورت همزمان

اگر به دنبال خرید استخر بادی با ابعاد مناسب خانواده هستید، استخر اینتکس کد 56483 یک گزینه عالی است. این استخر مقاوم، نصب و جمع‌آوری راحتی دارد و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. همچنین این استخر یک راه بسیار خوب برای خنک شدن کودکان در روزهای گرم تابستان است.

برند
INTEX - اینتکس
طول
262 سانتیمتر
عرض
175 سانتیمتر
ارتفاع
56 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلی متر
رده سنی
6 سال به بالا
ظرفیت
770 لیتر
وزن بسته بندی
5.3 کیلوگرم
جنس
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
کف بادشو
ندارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...