استخر صندلی دار خانوادگی اینتکس کد 57190

Intex 57190

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
3,600,000
3,088,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی صندلی دار اینتکس با کد ۵۷۱۹۰ با ابعادی عالی و ایده آل برای بزرگسالان طراحی شده، که به آن به اصطلاح استخر بادی خانوادگی نیز می‌گویند. این محصول به دلیل ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و امکاناتی که دارد از خاص‌ترین محصولات شرکت اینتکس به شمار می‌رود. همچنین طراحی این محصول صندلی‌دار، آن را در گروه پرفروش‌ترین‌ها در سرگرمی‌های آبی قرار داد.

خرید استخر بادی

این محصول در یک سمت بدنه خود نشیمنگاهی بزرگ دارد و توسط دریچه باد جداگانه‌ای باد می‌شود. به همین علت این محصول را با نام استخر بادی صندلی دار اینتکس نیز معرفی می نمایند. این صندلی یا سکو بادی برای آسودگی و ریلکس کردن شما، تکیه‌گاه دارد و برای تکیه دادن سر و گردن، ایجاد شده است و طراحی این محصول را جالبتر و کاربردی می کند. کف استخر باد نمی شود و به صورت ساده می باشد.

استخر بادی صندلی دار اینتکس با کد ۵۷۱۹۰

از دیگر شگفتی‌های این محصول داشتن جایگاهی برای بطری، لیوان و یا حتی گوشی شماست. شما تمام امکانات لازم برای یک تفریح آبی را در این استخر خواهید داشت و برای شما و خانواده شما لحظات و اوغات فراغت خوشی را ایجاد می‌کند.

این استخر از قطر و ارتفاع ایده‌آلی برخوردار است و با طول 229 سانتی‌متر و عرض 218 سانتی‌متر روانه بازار شده است. ارتفاع استخر 60 سانتی‌متر است و ارتفاع تا بالای تکیه‌گاه 79 سانتی‌متر می باشد.

دیواره‌های این استخر به رنگ آبی شفاف و لبه‌های آن با رنگ سفید مات، ترکیب رنگی آرام بخشی را برای شما ایجاد می‌کند. همچنین نرمی و انعطاف جنس پی‌وی‌سی بدنه این محصول باعث راحتی خانواده شما می‌شود. ویژگی بارز پی‌وی‌سی، استحکام و طول عمر بالای آن است. در برابر گرمای هوا و تابش نور دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی‌شود.

این کالا فشار ناشی از آب را به خوبی تحمل می کند. ضخامت لایه‌های آن زیاد است و در برابر ضربه نیز مقاوم می باشد. شما می‌توانید با خیالی آسوده این محصول را برای تفریحات خود در تمامی محیط‌های باز تهیه کنید.

استخر بادی صندلی دار اینتکس از 4 دریچه باد جداگانه باد می‌شود یک قسمت برای نشیمن، دو دریچه برای بدنه و یک دریچه دیگر برای تکیه‌گاه. راه اندازی این محصول نیاز به یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی دارد و نباید با کمپرسورهای معمولی باد شود. شما می توانید پمپ باد مورد نیاز را از فروشگاه ایرکوک خریداری نمایید. همچنین توصیه می‌شود قبل از راه اندازی، یک زیرانداز زیر آن پهن کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طول
229 سانتیمتر
عرض
218 سانتیمتر
ارتفاع تا تکیه گاه
79 سانتیمتر
ارتفاع استخر
60 سانتیمتر
ضخامت
0.33 میلیمتر
رده سنی
کودکان بالای 3 سال و بزرگسالان
رنگ
آبی، سفید
ظرفیت
590 لیتر
جنس
PVC
وزن بسته بندی
7.6 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای صندلی و تکیه گاه بادی
شامل برچسب تعمیرات
دارای جالیوانی
دارای دو محفظه باد
باد زدن و تخلیه باد سریع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...