استخر بادی بزرگسال صندلی دار اینتکس کد 56475

Swim Center Family Lounge Pool Intex 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
3,600,000
3,350,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال صندلی دار اینتکس کد 56475 یک گزینه خرید استخر بادی عالی برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک استخر سرگرم‌کننده و با قیمت مناسب برای استراحت در تابستان هستند. این استخر بادی بزرگسال از وینیل مقاوم با ضخامت 0.30 میلیمتر ساخته شده است و دارای ظرفیت 990 لیتر است. نصب و جمع‌آوری آن آسان است و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

استخر بادی بزرگسال صندلی دار اینتکس کد 56475استخر دارای چهار صندلی داخلی با پشتی بادی می‌باشد که برای استراحت و آرامش بسیار مناسب است. همچنین دو جایگاه نگهدارنده نوشیدنی نیز در آن وجود دارد تا بتوانید نوشیدنی‌های خود را در آنها نگه دارید. این استخر با توجه به ابعاد نسبتا بزرگش (طول 2.29 متر و عمق 50 سانتیمتری استخر) ظرفیت حدودا بین 4 تا 5 نفر را دارد.

این استخر با استفاده از یک پمپ باد قابل نصب و راه‌اندازی است و نیازی به ابزار خاصی برای راه‌اندازی ندارد. با استفاده از دریچه تخلیه، ظرف مدت چند دقیقه خالی از آب خواهد شد و نیازی به اقدام خاصی برای جمع‌آوری ندارد. همین موضوع باعث شده تا این استخر حتی هنگام سفرها هم خانواده‌ها را همراهی کند و تبدیل به یکی از اجزای جدایی ناپذیر تفریحات تابستانی شود.

استخر بادی صندلی دار اینتکس کد 56475 ساختاری مقاوم دارد و از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. بدنه این استخر با پوست بدن بسیار سازگار است و لازم نیست نگران حساسیت‌های پوستی به این محصول باشید.

مزایای استخر بادی اینتکس کد 56475:

  • ساختار مقاوم از وینیل با ضخامت 0.30 میلمتر
  • ظرفیت 990 لیتر
  • نصب و جمع‌آوری آسان
  • جمع‌وجور و سبک برای جابجایی
  • چهار صندلی بادی همراه با تکیه گاه
  • دو جایگاه نگهدارنده نوشیدنی

به طور کلی، با توجه به قیمت استخر بادی بزرگسال اینتکس کد 56475، این استخر یک انتخاب عالی برای خانواده‌هاست. با این حال، مهمترین نکته برای انتخاب یک محصول، برطرف کردن نیازهای شماست. پس قبل از خرید حتما به ابعاد، عمق و ظرفیت استخر توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
صندلی دار
طول
229 سانتیمتر
عرض
229 سانتیمتر
ارتفاع تا تکیه گاه
66 سانتیمتر
عمق استخر
50 سانتیمتر
ظرفیت
990 لیتر
جنس
وینیل
ضخامت
0.30 میلیمتر
وزن
6.7 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی‌ها
دارای 4 نشیمن بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...