استخر بادی کودک اینتکس دایره قطر 147 کد 57422

Sunset Glow Pool Intex 57422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
750,000
680,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس دایره کد 57422 یک استخر بادی جذاب است که به‌طور خاص برای بچه‌ها و لذت بردن از بازی با آب طراحی شده است. با رنگ‌های جذاب و اندازه مناسب خود، این استخر کودکانه یک راه ایمن و لذت‌بخش را برای فرزندان شما در روزهای گرم تابستان فراهم می‌کند. در این بررسی، ویژگی‌ها، مزایا و قیمت استخر بادی کودک اینتکس دایره قطر 147 کد 57422 را بررسی خواهیم کرد.

طراحی استخر بادی کودک اینتکس دایره قطر 147 کد 57422

استخر بادی کودک اینتکس دایره کد 57422 با طراحی چشم‌نوازی که شامل رنگ‌های شاد و زنده است، همچنین اندازه قطر 147 سانتیمتر و ارتفاع 33 سانتی‌متر، مناسب برای کودکان است. این استخر از جنس وینیل مقاوم ساخته شده است و از سوراخ شدن و تخلیه باد جلوگیری می‌کند.

نصب این استخر بادی اینتکس بسیار ساده و بدون دردسر انجام خواهد شد. با استفاده از یک پمپ باد می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن آن را باد کنید و پس از باد کردن، استخر شکل خود را حفظ می‌کند و محیطی امن برای کودکان شما برای پریدن و بازی در آب فراهم می‌کند.

اینتکس مثل همیشه در طراحی استخر کودک، ایمنی را در اولویت قرار داده است. این استخر دارای لبه‌های صاف و گرد است تا از ضربه و خراش‌های تصادفی روی بدن کودک جلوگیری کند. عمق این استخر بسیار کم است تا با خیال راحت کودکان در کنار نظارت بزرگسالان از آب لذت ببرند و در معرض خطر غرق شدن قرار نگیرند.

استخر بادی کودک اینتکس دایره قطر 147 کد 57422 تجربه‌ای سرگرم‌کننده و تعاملی از بازی با آب را برای کودکان شما ارائه می‌دهد. طراحی رنگارنگ آن حس بصری کودکان را تحریک می‌کند، در حالی که عمق کم آب امکان نشستن، راه رفتن و بازی راحت را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

تمیز کردن و نگهداری استخر کودک اینتکس کد 57422 بسیار آسان است. پس از استفاده، میتوانید آب را خالی کرده، استخر را با آب تمیز شسته و خشک کنید. در صورتی که تمایل به جمع آوری استخر پس از استفاده ندارید کافی است یک روکش روی آن بکشید تا ایمنی استخر فراهم شود. اندازه کوچک استخر بادی در حالت تخلیه، امکان نگهداری آن در فضاهای کوچک یا حتی بردن آن به سفر یا خانه دوستان را فراهم می‌کند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
سه رینگ
قطر
147 سانتیمتر
ارتفاع
33 سانتیمتر
ضخامت
0.20 میلی متر
رده سنی
2 سال به بالا
ظرفیت
275 لیتر
جنس
وینیل
وزن بسته بندی
1.75 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
پمپ باد
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
قابل استفاده در حمام
مناسب برای استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...