استخر بادی کودک اینتکس مدل سه رینگ کد 57412

Intex 57412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
560,000
445,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کد 57412 که اصطلاحا به آن استخر بادی سه رینگ یا سه حلقه می گویند، دارای ارتفاع 25 سانتی‌متری است. ظرفیت آن تا ارتفاع 18 سانتی‌متری، 131 لیتر می باشد و به عنوان ظرفیت استاندارد آن در نظر گرفته شده است. جدا از اینکه نمی‌توان از قیمت مناسب این استخر چشم پوشی کرد، به دلیل قطر 114 سانتی‌متری آن پرطرفدار و پرفروش است. رنگ بندی شاد و متنوع آن کودک را در تفریحات آبی به هیجان می‌آورد و کودکان شما اوغات خوشی را سپری خواهند کرد.

خرید انواع استخر بادی

این کالا از جنس پی‌وی‌سی، با طول عمر بالا و کیفیت مناسب تولید شده است. کیفیت پی‌وی‌سی به شما این امکان را می‌دهد تا استخر را بارها باد کرده و تخلیه کنید. با وجود با دوام بودن این استخر، شرکت اینتکس در بسته بندی آن برچسب تعمیرات نیز قرار داده است. دیگر ویژگی پی‌وی‌سی این است که در برابر آفتاب دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نمی‌شود.

استخر بادی کودک سه حلقه اینتکس کد 57412 سایز این کالا با قطر 114 سانتی‌متر بسیار مناسب استفاده در حمام است. ویژگی محبوب این استخر این است که می توان از آن به عنوان استخر ثابت استفاده کرد. نیاز نیست آب آن دائما خالی یا پر شود. همچنین از این استخر به عنوان استخر توپ نیز استفاده می‌شود. برای شکل و فرم گرفتن آن نیازی به پر کردن آب ندارد، چون بدون آب شکل و فرم خود را حفظ می‌کند و می توان آن را با توپ پر نمود.

ظاهر استخر به شکل سه حلقه روی هم طراحی شده است. کف آن رنگ آبی و هر حلقه رنگ شاد و متفاوتی دارد. ترکیب رنگ این محصول برای کودکان رنگین‌کمان را به یاد می آورد. به همین علت به آن استخر بادی رنگین‌کمان نیز می‌گویند. هر رینگ به صورت جداگانه دریچه باد دارد و کف استخر باد شونده است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن آن را باد کنید.

کف باد شونده استخر باعث می‌شود زیر کودک نرم باشد و ایمنی بیشتری را برای او فراهم می کند. همین ویژگی این امکان را به کودک می‌دهد تا آن را با توپ پر کند و با دوستان خود تفریح کند، بدون اینکه شما نگران آسیب دیدن کودک خود باشید.

در بسته‌بندی این محصول پمپ باد موجود نمی باشد و به صورت جداگانه باید از فروشگاه ایرکوک تهیه نمایید. در نظر داشته باشید پمپ باد حتما باید مخصوص لوازم بادی باشد تا به کالا آسیب نرساند. بهتر است قبل از راه اندازی آن، زیر آن را تمیز کرده یا زیرانداز پهن کنید. مراقبت از محصول باعث می‌شود تا طول عمر بالاتری داشته باشد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
سه رینگ یا حلقه ای
قطر
114 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
ضخامت
0.20 میلی متر
رده سنی
بالای 2 سال
رنگ
چند رنگ
ظرفیت
131 لیتر
وزن بسته بندی
1.1 کیلوگرم
جنس
PVC
کف بادشو
دارد
پمپ باد
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب استفاده در حمام
دارای برچسب تعمیرات
دارای دیواره سه حلقه ای

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...