استخر بادی کودک چهار رینگ اینتکس کد 56441

Intex 56441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
990,000
925,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی حلقه ای اینتکس کد 56441 با رنگ بندی شاد و جذاب همانند رنگین طراحی شده و هم برای پسران و هم برای دختران جلب توجه می‌کند. استخر بادی اینتکس از استخرهای بزرگ این شرکت به شمار می‌رود. شما می‌توانید با تهیه این محصول اوغات خوشی را خصوصا در تابستان برای کودکان خود ایجاد کنید.

این استخر با قطر 168 سانت و ارتفاع 46 سانت تولید شده است. ظاهر این استخر از 4 رینگ به رنگ‌های صورتی، نارنجی، زرد و سبز تشکیل می‌شود. هر کدام از این حلقه ها دریچه باد جداگانه دارند. یعنی این استخر برای سهولت در راه اندازی دارای 4 دریچه باد است.

استخر بادی حلقه ای اینتکس کد 56441به دلیل ابعاد بزرگ این استخر گنجایش 3 تا 4 کودک با رده سنی 3 تا 7 سال را دارد. کودک 3 ساله شما می‌تواند تا سن 7 سالگی در آن آب تنی کند و یا به همراه دوستانش در آن به تفریح بپردازند.

جنس بدنه کالا مانند دیگر استخرهای بادی اینتکس وینیل یا همان پی‌وی‌سی با انعطاف پذیری بالا می‌باشد. پی‌وی‌سی از مقاومت بالایی در برابر فشار و تحمل وزن برخوردار است. ویژگی بارز این کالا سازگاری با پوست کودک است که موجب حساسیت پوستی نمی‌شود.

نکته مهم‌ این است که استخر بادی در مقابل آفتاب آسیب نمی‌بیند و دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نمی‌شود. بنابراین رنگ بندی شاد این استخر خصوصا در فصول گرم سال پایدار خواهد بود.

ظرفیت آب این استخر بادی بزرگ به طور استاندارد 780 لیتر است که شما می‌توانید تا 120 لیتر بیشتر آن را آب کنید. ظرفیت استاندارد به حجمی از آب گفته می‌شود که وقتی کودک در آن بازی می‌کند یا بالا و پایین می‌پرد، آب از استخر سر ریز نکند و در کل سه چهارم ارتفاع استخر در نظر گرفته می‌شود.

کف استخر باد شو نیست و یک دریچه تخلیه آب در کف آن تعبیه شده است که شما به سادگی با باز کردن درپوش آن، می‌توانید آب استخر را به طور کامل یا هر میزان که می‌خواهید تخلیه کنید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
حلقه ای یا چهار رینگ
قطر
168 سانتیمتر
ارتفاع
46 سانتیمتر
ضخامت
0.23 میلی متر
رده سنی
بالای 3 سال
رنگ
چند رنگ
ظرفیت
780 لیتر
جنس
PVC
وزن بسته بندی
2.6 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...