استخر کودک اینتکس دایره قطر 86 کد 58924

Sunset Glow Baby Intex 58924

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
420,000
370,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس دایره قطر 86 کد 58924، یک لوازم ضروری تابستانی برای خانواده‌هایی با کودکان 1 تا 3 سال است و همچنین برای استفاده در حمام بسیار مناسب است. این استخر بادی با توجه به طراحی ایمن، قابلیت ارائه ساعت‌ها شادی و آرامش در برابر گرما برای کودک را دارد. در این بررسی، ویژگی‌ها، مزایا و قیمت استخر بادی کودک اینتکس دایره کد 58924 را بررسی خواهیم کرد و شما را با تمام اطلاعات اساسی که برای تصمیم‌گیری هنگام خرید لازم دارید، آشنا خواهیم کرد.

خرید استخر بادی قیمت مناسب

ظرفیت استخر بادی کودک اینتکس دایره قطر 86 کد 58924

استخر بادی کودک کد 58924 با قطر 86 سانتیمتر و ارتفاع 25 سانتیمتر ظرفیت استفاده یک کودک 1 تا 3 ساله را دارد. این استخر گنجایش حدودا 56 لیتر آب را دارد و می‌تواند برای استفاده ایمن کودک مناسب باشد.

استخر بادی بچگانه اینتکس کد 58924 با طراحی زیبا و رنگارنگ، برای لذت بردن کودکان و نوزادان ساخته شده است. با کف بادی و دیواره مقاوم، محیطی ایمن و راحت برای بچه‌ها جهت بازی فراهم می‌کند. این استخر امکان نصب آسان در فضاهای مختلف از جمله حیاط‌ها، پشتیبانی‌ها یا حتی در داخل منزل را دارد.

برای نصب استخر بادی کودک اینتکس 58924 نیازی به اقدامات سخت و پیچیده‌ای نست. کافیست استخر را با استفاده از یک پمپ مخصوص لوازم بادی، باد کرده و سپس آن را با آب پر کنید. این استخر پایداری بسیار زیادی دارد و خطر نشت احتمالی را کاهش می‌دهد. وقتی استفاده از استخر به پایان می‌رسد، استخر به راحتی تخلیه و قابلیت جمع‌آوری آسان یا حمل و نقل را فراهم می‌کند که انتخاب عالی برای خانواده‌هایی است که علاقه بسیار زیادی به سفر دارند.

استخر از مواد مقاوم در برابر سوراخ شدن و پارگی ساخته شده است، تضمین می‌کند که می‌تواند مقاومتی مناسب را در برابر استفاده مداوم داشته باشد. لبه‌های صاف و گرد، خطر برخورد یا آسیب دیدن کودک را کاهش می‌دهد و برای والدین آرامش بیشتری را به ارمغان می‌آورد. همچنین عمق کم آب برای تفریح کودکان کوچک مناسب است.

این استخر بچگانه شامل چندین ویژگی جذاب است که تجربه کلی استفاده از آن را بهبود می‌بخشد. استخر شامل سه حلقه‌ بادی رنگی است که به عنوان اسباب بازی تعاملی عمل می‌کنند و تخیل و مهارت‌های حرکتی کودک شما را تقویت می‌کنند. همچنین می‌توان از این استخر به عنوان استخر توپ هم استفاده کرد و تفریح جذابتری برای بچه‌ها فراهم کرد.

استخر بادی کودک اینتکس دایره قطر 86 کد 58924 یک وسیله بازی جذاب تابستانی است که تجربه ایمن و سرگرم‌کننده‌ای در آب برای نوزادان و کودکان کوچک ارائه می‌دهد. با طراحی جذاب، پایداری و آسانی نصب، این استخر یک انتخاب عالی برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه و لذت‌بخش برای فصل گرما هستند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
سه حلقه
قطر
86 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
ضخامت
0.20 میلی متر
رده سنی
1 الی 3 سال
ظرفیت
56 لیتر
وزن بسته بندی
680 گرم
جنس
PVC
کف بادشو
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب برای استفاده در حمام
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...