استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس کد 57470

Intex 57470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
1,650,000
1,415,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار کد 57470 توسط شرکت اینتکس با ترکیب رنگ جذاب روانه بازار شده است. استخر بادی به شکل مربع ساخته شده و دارای سایبان می باشد. وجود سایبان به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه پوست کودک دلبند شما در آفتاب آسیب ببیند، در محیط‌ حیاط و باغ مورد استفاده قرار گرفته و فرزند شما به تفریح و آب بازی بپردازد. اینگونه استخر زیبا و کاربردی می تواند مورد نیاز هر کودکی قرار گیرد.

قیمت استخر بادی

جنس پی وی‌سی یا وینیل به کار رفته در این استخر بادی دارای استحکام و مقاوت لازم برای استفاده 2 الی 3 کودک است. بدنه این محصول از انعطاف پذیری بالا و نرمی برخوردار می باشد. پی‌وی‌سی یا وینیل از نظر بهداشتی کاملا سازگار با پوست حساس کودک طراحی شده است.

سایبان این استخر با رنگ ملایم سفید و زرد به وسیله پایه‌های چسبنده‌ای که دارد قابل اتصال و جدا شدن است. چسبنده بودن پایه‌های سایبان به شما این امکان را می‌دهد تا در آفتاب یا مواقع لازم آن را وصل کرده یا در صورت عدم نیاز آن را جدا کنید. بدنه استخر از دو دریچه باد مجزا تشکیل شده و همچنین قسمت سایبان آن نیز به صورت جداگانه باد می شود.

استخر بادی سایبان دار اینتکس کد 57470روی بدنه محصول تصاویر فانتزی شخصیت های کارتونی و موجودات دریایی مشاهده می شود و دیواره داخلی زرد رنگ آن برای کودکان جلب توجه می نماید. کف استخر به رنگ سفید و ساده طراحی شده و همچنین دارای یک دریچه جهت تخلیه آب می باشد. کودک شما می‌تواند در این استخر به عنوان استخر توپ هم به تفریح بپردازد.

این محصول بسیار راحت و آسان قابل نصب بوده و به راحتی می توانید آن را در مکان دلخواه خود راه اندازی کنید. کودک شما با خیالی آسوده می‌تواند، با بسته بندی کم حجم این محصول، آن را در سفرها همراه خود داشته باشد.

درون بسته بندی استخر بادی سایبان دار اینتکس کد 57470 یک برچسب تعمیرات قرار دارد که در صورت لزوم می توانید از آن جهت تعمیرات استخر استفاده نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
سایبان دار
طول
157 سانتیمتر
عرض
157 سانتیمتر
ارتفاع تا سایبان
122 سانتیمتر
ارتفاع استخر
40 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلی متر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
259 لیتر
رنگ
چند رنگ
جنس
PVC
وزن بسته بندی
3.9 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان بادی با قابلیت جدا شدن از استخر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...