استخر عمق زیاد اینتکس با کد 56495

Intex 56495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,880,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر‌ بادی مواج یا ستاره‌ای با کد ۵۶۴۹۵ با ظاهری متفاوت و شیک در میان دیگر استخرهای بادی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت اینتکس است. استخر‌ بادی کودک گفته شده با طیف رنگی شاد و شکل ستاره‌ای، طرفداران تفریحات آبی را به خود جلب می‌کند.

دیواره های استخر بادی از سه حلقه متفاوت تشکیل شده که هر حلقه به رنگ نارنجی مشاهده می شود. اما از کف استخر به سمت سطح آب، از شدت رنگ نارنجی دیواره ها کم شده و در نهایت سطح دیواره به رنگ سفید دیده می شود. رنگ نارنجی کودکان را به هیجان می‌آورد و باعث شادی و تحرک آن‌ها می گردد و البته زمانی که از آن در محیط‌های باز مانند باغ و ویلا استفاده می‌کنید، فضا را برای شما گرم‌تر کرده و خانواده را به شادی دور هم جمع می‌‌کند.

استخر‌ بادی اینتکس مواج یا ستاره‌ای با کد ۵۶۴۹۵شکل ظاهری مهیج و رنگ بندی جذاب استخر باعث شد تا با نمونه‌های معمول دیگر متفاوت باشد. شکل مواج استخر با گوشه‌های نرمی که ایجاد می‌کند به کودکان شما کمک می‌کند تا به راحتی در آن چرخش داشته باشند و فضای راحتی را برای آب‌تنی 3 تا 4 کودک فراهم می‌کند.

جنس بدنه استخر از پی‌وی‌سی یا وینیل با دوام بالاست. پی‌وی‌سی با پوست بدن سازگاری دارد و ضد حساسیت است. یعنی به هیچ وجه پوست بدن کودک شما دچار حساسیت نمی‌شود. کف استخر نیز قابلیت باد شدن دارد و باعث می شود فضای آب تنی کودکانتان ایمن تر گردد. طول عمر این محصول بسیار بالا است و در معرض آفتاب دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی‌شود. از این رو شما می‌توانید در تمامی محیط‌های دلخواه‌تان از آن استفاده کنید.

این محصول با ارتفاع ۵۶ سانتیمتر در دسته استخرهای بادی عمیق قرار دارد و سایز آن 185*180 سانتی‌متر است. حجم آب آن به طور استاندارد 460 لیتر است که کمی از لبه‌های آن خالی می‌ماند، ولی اگر آن را لب به لب پر کنید 560 لیتر گنجایش دارد.

بدنه استخر سه دریچه باد متفاوت دارد که باعث می‌شود شما در کم ترین زمان ممکن استخر را باد کنید. این محصول فاقد پمپ باد است. شما می بایست به صورت جداگانه برای باد کردن استخر، پمپ باد مخصوص لوازم بادی را از فروشگاه ایرکوک تهیه کنید. استفاده از کمپرسورهای با فشار باد زیاد به استخر آسیب می رساند. همچنین برای سهولت در خالی کردن آب استخر در کف آن یک دریچه تخلیه آب قرار دارد.

برند
INTEX - اینتکس
طول
185 سانتیمتر
عرض
180 سانتیمتر
ارتفاع
53 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رده سنی
بالای 3 سال
ظرفیت
460 لیتر
رنگ
نارنجی
جنس
وینیل
وزن
4.3 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
امین یزدانی

امروز به دستم رسید عالی بود. ممنون از سایت ایر کوک

245 روز پیش ارسال پاسخ
پویا افشار

با سلام و وقت بخیر.
خوشحالیم که از خریدتون راضی بودید.

244 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...