استخر بادی اینتکس بزرگ طرح غواصی کد 56490

Snorkel Fun Swim Center Pool Intex 56490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
2,350,000
1,975,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ اینتکس طرح غواصی کد 56490 جز محبوب‌ترین استخرهای بادی مخصوص کودکان است. طراحی خاص و زیبای این استخر باعث تشویق کودکان به بازی و آبتنی می‌شود. به علت شکل هندسی این محصول به آن استخر بادی طرح لوبیایی نیز می گویند. این استخر به رنگ زمینه آبی تولید شده و دارای طرح غواصی است. قیمت استخر بادی اینتکس کد 56490 از دیگر عوامل محبوبیت و فروش بالای این کالاست که نسبت به کیفیت و کارآیی آن بسیار مناسب است.

این استخر به شکل مستطیلی با ابعاد 262x160x46 سانتیمتر طراحی شده است و ظرفیت حدودا 700 لیتر آب را دارد که به راحتی می تواند دو کودک را در خود جای دهد. طراحی جذاب این استخر با چاپ رنگارنگ در قسمت های مختلف، آن را برای کودکان جذاب و محبوب می کند.طراحی استخر بادی اینتکس بزرگ طرح غواصی کد 56490

استخر بادی طرح لوبیایی از جنس وینیل سبک و مقاوم است و در برابر پارگی و نفوذ آب مقاومت خوبی دارد. این استخر با داشتن دریچه برای تخلیه آب به راحتی خالی شده و از طریق یک کیت تعمیر ساده قابل تعمیر می باشد. یعنی شما نگران پاره شدن و صدمات جزئی به استخر نخواهید بود و به راحتی قابل تعمیر است.

این استخر با داشتن ساختاری ساده، بدون نیاز به ابزار خاصی نصب و راه‌اندازی خواهد شد. فقط کافیست با استفاده از یک پمپ باد آن را باد کنید و سپس آن را پر از آب کنید. همچنین، به منظور حفظ کیفیت آب استخر، توصیه می شود از محلول ضد باکتریایی مناسب استفاده شود.

اگر به دنبال یک استخر ساده و قابل حمل برای تفریح در آب هستید، استخر بادی اینتکس بزرگ طرح غواصی کد 56490 یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. این استخر با طراحی جذاب، کیفیت ساخت مناسب و قیمتی مناسب، یک گزینه عالی برای خانواده ها و کودکان است. با توجه به قابلیت نصب آسان و ساختاری ساده، می توان این استخر را در فضاهای باز و داخلی استفاده کرد. در کل، می‌توان به جرات گفت این استخر یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند خانواده شما را در فصل گرما سرگرم کند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
غواصی
طول
262 سانتیمتر
عرض
160 سانتیمتر
ارتفاع
46 سانتیمتر
رده سنی
بالای 3 سال
ظرفیت
700 لیتر
جنس
وینیل
ضخامت
0.30 میلیمتر
وزن
4.5 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...