استخر بزرگسال اینتکس طرح آکواریوم کد 58485

Intex 58485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
2,950,000
2,385,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس کد 58485 با تصویر موجودات دریایی روی بدنه آن به طرح آکواریوم یا اقیانوس معروف شده است و استخر بادی با عمق زیاد به حساب می آید. با توجه به ابعاد این استخر، کلیه اعضای خانواده و کودکان می توانند در آن شنا کنند و اوقات لذت بخشی در کنار هم سپری نمایند. این محصول با طول 3 و عرض 1.83 متر و عمق 56 سانتی‌متر، بزرگترین و عمیق ترین استخر بادی اینتکس خوانده می‌شود.

این استخر برای کودکان بالای 6 سال طراحی شده است. ولی ابعاد بزرگ آن این امکان را به کودکان زیر 6 سال می دهد که به همراه پدر و مادر خود در آن بازی کنند. به همین دلیل به عنوان استخر بادی بزرگسال نیز قابل استفاده است. ظرفیت آن 1050 لیتر است و جنس پی‌وی‌سی‌ آن باعث می‌شود وزن و فشار آب را به خوبی تحمل نماید. پی‌وی‌سی یا وینیل از مواد ضد حساسیت ساخته شده است و سازگاری کامل با پوست بدن انسان خصوصا کودکان دارد.استخر بادی بزرگسال اینتکس کد 58485بدنه این محصول 3 محفظه هوا دارد و هر محفظه دارای یک دریچه ورود و خروج باد است. همین امر راه اندازی استخر و باد زدن آن را سریع‌تر می‌کند. برای باد کردن استخر پمپ باد محصولات بادی را خریداری نمایید. کف محصول به صورت ساده طراحی شده و باد نمی‌شود. در کف آن یک دریچه تخلیه آب وجود دارد و به راحتی با برداشتن درپوش، می‌توانید آب استخر را خالی کنید.

در نظر داشته باشید استخر را روی یک سطح صاف و بدون شیب راه‌اندازی و از آب پر کنید. راه اندازی آن روی سطح شیبدار باعث می شود فشار آب بر یک طرفه بدنه به صورت نامتعادل وارد شود و به مرور زمان به آن آسیب می رساند. همچنین بهتر است، قبل از راه‌اندازی استخر، زیر آن را تمیز کنید و یا یک زیرانداز پهن نمایید. در زمانی که از استخر استفاده نمی کنید آب آن را تخلیه کرده و جمع نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
آکواریوم
طول
305 سانتیمتر
عرض
183 سانتیمتر
ارتفاع
56 سانتیمتر
ضخامت
0.33 میلیمتر
رده سنی
کودکان بالای 6 سال و بزرگسال
رنگ
چند رنگ
ظرفیت
1050 لیتر
جنس
PVC
وزن بسته بندی
7.4 کیلوگرم
برچسب تعمیرات
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای 3 محفظه هوا
باد زدن و تخلیه باد سریع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...