استخر عمیق اینتکس طرح آکواریوم کد 57471

Intex 57471N

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مدل آکواریوم کد 57471 با شکل هندسی مربع و طراحی منحصر به فرد، تمامی سلیقه ها را به خود جذب میکند. این کالا جز محصولات پر کاربرد برای تفریح، سرگرمی و آبتنی است. اگر میخواهید فرزند خود را با هدیه ای سوپرایز و خوشحال کنید، خرید استخر بادی آکواریوم را به شما پیشنهاد می دهیم.

به دلیل تصاویر زیبای فانتزی روی بدنه این مدل که شامل موجودات دریایی رنگی مانند ماهی ها، هشت پا و عروس دریایی می باشد ((طرح آکواریم)) نام گذاری شده است و برای کودک بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

جنس بدنه این محصول وینیل یا پی وی سی ست که علاوه بر تحمل وزن و فشار آب، باعث استحکام بالای آن می شود. پی وی سی در برابرفشار و ضربه مقاوم بوده و دارای طول عمر زیاد است. جنس خاص این مدل ضد حساسیت و کاملا بهداشتی و مناسب پوست حساس کودکان شماست. در صورتی که این محصول به هر دلیلی دچار آسیب شود قابل تعمیر است و هیچ گونه جای نگرانی نیست. برچسب تعمیرات مخصوص تعمیر لوازم بادی نیز در بسته بندی آن موجود می باشد.استخر بادی اینتکس مربعی شکل کد 57471 طرح آکواریوم

در طراحی این محصول 3 دریچه باد متفاوت تعبیه شده است تا اگر یکی از دریچه ها آسیب دید، 2 دریچه دیگر باد داشته باشند. این امر موجب میشود آب استخر به یکباره خالی نشود. در کف این مدل نیز یک دریچه جهت تخلیه آب وجود دارد. به کمک آن می توانید به راحتی آب استخر را خالی کنید و آن را جمع نمایید. در این صورت کالا به راحتی قابل حمل است و برای استفاده مجدد در هر مکان دیگری میتوانید آن را راه اندازی کنید.

این محصول با ابعاد 159*159و ارتفاع 50 سانتی متر، جز استخر بادی عمیق محسوب می شود و مناسب فضاهای داخل و خارج از منزل است. از ویژگی های این محصول این است که شما میتوانید به راحتی آن را راه اندازی کنید. کافی است در محل مورد نظر آن را پهن کنید و به کمک پمپ باد، باد نمایید. همچنین میتوانید از این مدل، به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید.

ابعاد این استخر به گونه ای طراحی شده که چندین کودک با سنین ۳ تا ۶ سال به صورت هم زمان به آب تنی و بازی بپردازند. طبیعتا بازی چند نفره برای کودک شما بیشتر لذت بخش خواهد بود. در مورد طراحی کف این مدل نیز باید بگوییم کاملا ساده است و به اصطلاح بادشونده نیست. برای خرید استخر بادی آکواریوم کد ۵۷۴۷۱ از فروشگاه ایرکوک این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
آکواریوم
طول
159 سانتیمتر
عرض
159 سانتیمتر
ارتفاع
50 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رده سنی
بالای 3 سال
رنگ
چند رنگ
ظرفیت
340 لیتر
وزن
3.7 کیلوگرم
جنس
PVC
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...