شناور بادی روی آب دو نفره اینتکس طرح ریور ران 2 کد 58837

Intex 58837

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
4,180,000
3,350,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در این مقاله، ما قصد داریم محصولی محبوب و کارآمد را به نام شناور بادی روی آب دو نفره اینتکس طرح ریور ران 2 کد 58837 را به شما معرفی کنیم. این محصول، یک شناور بادی است که به طور اختصاصی برای دو نفر طراحی شده است و تجربه‌ای لذت‌بخش از شناور بودن در آب را برای شما به ارمغان می‌آورد. تصمیم به خرید تشک بادی استخر ممکن است در هوای گرم تابستانی یا هنگام تعطیلات در کنار دریا یا استخر برای شما جذاب باشد. اما انتخاب محصولی که با کیفیت باشد و نیازهای شما را برآورده کند، مهم است.

شناور بادی روی آب دو نفره اینتکس طرح ریور ران 2 کد 58837این تشک بادی طوری طراحی شده است تا به راحتی دو نفر از آن استفاده کنند، بنابراین شما می‌توانید لحظات خوشی را با دوستان یا خانواده‌تان به اشتراک بگذارید. Intex River Run II به دو دستگیره حفظ تعادل مجهز شده است که ایمنی سرنشینان را افزایش می‌دهد. این ویژگی مخصوصاً در زمان‌هایی که سرعت جریان آب یا موج‌ها بیشتر است، بسیار مفید خواهد بود. محصول ریور ران 2 دارای طناب نجات، جالیوانی، کلمن می‌باشد که شما را از داشتن هر وسیله‌ دیگر بی نیاز می‌کند. این طناب نجات به شما اجازه می‌دهد تا تشک را با استفاده از آن حمل کنید و به راحتی موقعیت تشک بادی را تغییر دهید.

اگر شما و دوستانتان بیش از یک تشک بادی روی آب اینتکس دارید، خبر خوب این است که ریور ران 2 امکان اتصال به دیگر شناورها را دارد، بنابراین شما می‌توانید یک دسته بزرگ از شناورها را به یکدیگر متصل کرده و با هم شنا کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این تشک بادی، کلمن مجزا درون آن است که به شما اجازه می‌دهد نوشیدنی‌های خود را در طول شنا خنک نگه دارید و نیازی به خروج از آب نداشته باشید. شناور بادی روی آب ریو ران 2 همراه با یک کیت تعمیر نیز عرضه می‌شود. اگر اتفاقی از نظر فنی رخ دهد، با استفاده از این کیت تعمیر، می‌توانید خرابی را به راحتی رفع کنید و از تشک بادی خود مجددا استفاده کنید.

در نهایت، تشک بادی شناور بادی روی آب دو نفره اینتکس طرح ریور ران 2 کد 58837 یک محصول بی‌نظیر است که با طراحی ارگونومیک و قابلیت‌های متنوع خود، تجربه‌ای شاد و لذت‌بخش از شنا در آب را برای شما به ارمغان می‌آورد. با توجه به کیفیت ساخت بالا و امکانات منحصر به فرد این محصول، می‌توان آن را به عنوان یک انتخاب عالی برای همه علاقه‌مندان به تفریحات آبی توصیه کرد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
ریور ران 2
ظرفیت
دو نفر
طول
243 سانتیمتر
عرض
157 سانتیمتر
ضخامت
0.45 میلیمتر
وزن
5.5 کیلوگرم
تحمل وزن
200 کیلوگرم
رنگ
سفید، آبی، مشکی
جنس
PVC
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
نشیمن توری
کنسول میانی
تکیه گاه
کلمن دردار بزرگ
طناب نجات
برچسب تعمیرات
5 دریچه ورودی باد
دو دستگیره تعادل
دو عدد جالیوانی
گیره اتصال جانبی جهت متصل شدن به شناور های دیگر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...