حلقه شنا بادی بزرگسال اینتکس طرح موش مدل جدید کد 68209

Intex 68209 New

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
910,000
769,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگسال اینتکس طرح موش مدل جدید کد 68209، یکی از جدیدترین مدل‌های شرکت اینتکس است که برای رده سنی بالای 9 سال به شکلی ایمن و استاندارد تولید شده می‌شود. شناور بادی مورد نظر از جنس روکش وینیل طرح چرم می‌باشد. این مدل با استقبال فراوانی در میان گروه‌های مختلف سنی قرار گرفته است. شما نیز می‌توانید با اطمینان از اصل بودن کالا آن را از سایت ایرکوک خریداری کنید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این مدل می‌پردازیم.

حلقه شنا بادی مورد نظر از جنس وینیل با طرح موش و ترکیب رنگی فانتزی و ظاهری کاملا متفاوت از سایر حلقه‌های بادی ساخته می‌شود. جنس بدنه این محصول در تماس با بدن حس چرم را دارد. همچنین وینیل به خودی خود از انعطاف بالایی برخوردار است که در هنگام استفاده حس راحتی خواهید داشت. این متریال در مقابل دماهای مختلف آب مقاومت دارد و تغییر ماهیت نمی‌دهد و رنگ آن ثابت خواهد بود.

حلقه شنا بادی اینتکس با قطر خارجی ۱۲۲ سانتیمتر ساخته می‌شود و به خوبی برای رده سنی بالای ۹ سال قابل به کار برده می‌شود. از آن جایی که تحمل ۱۰۰ کیلوگرم وزن را دارد جوانان و بزرگسالان نیز بدون نگرانی می‌توانند از آن استفاده کنند. تیوب بادی به گونه‌ای ساخته شده که با تحمل این وزن باز هم روی سطح آب شناور بماند.حلقه شنا بادی بزرگسال اینتکس طرح موش مدل جدید کد 68209

یکی از جذابیت‌های این مدل داشتن طناب نجات است که می‌توانید آن را به گوشه استخر یا دیگر محیط‌های آبی وصل کنید تا مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید در دسترس بماند. از دیگر ویژگی‌های مهم این کالا داشتن دو محفظه باد مجزا برای ایمنی بیشتر است.

راه اندازی تیوب بادی موش با یک پمپ مخصوص لوازم بادی امکان پذیر خواهد بود. از آنجایی که راه اندازی این کالا بسیار سریع انجام می‌شود از ساده‌ترین وسایل در تفریحات آبی مثل دریاچه و استخر می‌باشد. شرایط نگهداری از حلقه بادی نیز ساده است تنها از برخورد جسم نوک تیز با آن جلوگیری کنید. بدنه محصول ضخامت زیادی دارد و حالت شناوری خودش را حفظ خواهد کرد.

برای تهیه حلقه شنا بادی بزرگسال اینتکس طرح موش مدل جدید کد 68209، با مناسب‌ترین قیمت  و اصل بودن کالا، از طریق سایت ایرکوک اقدام کنید.

برند
INTEX – اینتکس
طرح
موش
ظرفیت
یک نفر
قطر
122 سانتیمتر
ضخامت
0.4 میلیمتر
وزن
1.4 کیلوگرم
جنس
وینیل
رده سنی
بالای 9 سال
تحمل وزن
100 کیلوگرم
برچسب تعمیرات
دارد
دستگیره تعادل
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دو محفظه باد مجزا جهت ایمنی
دارای طناب نجات
مناسب نوجوان و بزرگسال
قابل استفاده در استخر، دریاچه و رودخانه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...