استخر حلقه ای بادی اینتکس طرح رنگین کمان کد 58449

Intex 58449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
885,000
745,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی حلقه ای اینتکس طرح رنگین کمان کد 58449، با ابعادی عالی و ایده آل برای کودکان طراحی شده، که به آن به اصطلاح استخر بادی رنگین‌کمان نیز می‌گویند. این استخر کودک به دلیل ترکیب رنگ همانند رنگین کمان، از چشم‌نوازترین محصولات کمپانی اینتکس به شمار می‌رود و با استقبال زیادی از سوی مخاطبان سرگرمی‌های آبی قرار دارد.

این استخر به شکل دایره و با قطر 1.68 متر ساخته شده است. بدنه اصلی آن از سه حلقه روی هم تشکیل می‌شود. والدین و کودکان به شکل هندسی دایره برای این محصول توجه ویژه‌ای دارند زیرا به کودکان اجازه چرخش کامل و بازی پرهیجان‌تری را می‌دهد. همچنین عمق این استخر 38 سانت است که آن را برای کودکان بالای 2 سال مناسب می‌کند.استخر بادی 3 حلقه ای اینتکس طرح رنگین کمان کد 58449

ویژگی ابعادی این کالا باعث شده است که شما بتوانید علاوه بر استفاده در محیط‌های باز در خانه یا حمام هم از آن برای آب تنی و شاد کردن کودکان استفاده کنید. نکته بسیار مثبت این کالا این است که چند کودک به صورت هم زمان می‌توانند در آن بازی کنند که باعث شادی دوچندان کودکان می‌شود. کاربرد دیگر آن استفاده به عنوان استخر توپ می‌باشد.

استخر بادی اینتکس طرح 58449 با رنگ‌بندی جذاب روانه بازار شده است و یادآور رنگین کمان می‌باشد. ظاهر آن به گونه‌ایست که در محیط‌های باز صحنه زیبایی ایجاد می‌کند. از جهتی دیگر این محصول با جنس وینیل با کیفیت و با دوام تولید شده‌ است. به همین دلیل قابلیت استفاده از آن را در محیط باز و بسته، بدون آسیب دیدن کالا فراهم می‌کند.

وینیل یا همان پی‌وی‌سی در مقابل آفتاب پوسیده نمی‌شود و یا تغییر رنگ نمی‌دهد. از ویژگی‌های دیگر این متریال انعطاف پذیری بالای آن است که باعث می‌شود کودک در آن احساس راحتی داشته باشد. از سوی دیگر جمع کردن استخر بادی را راحتر می‌کند. راه اندازی این کالا نیاز به یک پمپ بادی مخصوص لوازم بادی دارد. این پمپ‌ها دارای فشار باد متناسب با لوازم بادی هستند و موجب آسیب دیدن آن‌ها نمی‌شوند. توجه داشته باشید که به هیچ‌وجه از کمپرسورهای باد استفاده نکنید. شما برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران ما در فروشگاه ایرکوک تماس بگیرید.

توصیه می‌شود قبل از باد زدن استخر بادی یک زیرانداز زیر آن پهن کنید یا زیر آن را به خوبی تمیز کنید. اگر استخر در محیط باز ماند و قصد استفاده از آن را نداشتید یک رو انداز روی آن پهن کنید تا طول عمر بالاتری داشته باشد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
رنگین کمان
قطر
168 سانتیمتر
ارتفاع
38 سانتیمتر
ضخامت
0.23 میلی متر
رده سنی
بالای 2 سال
رنگ
چند رنگ
ظرفیت
581 لیتر
جنس
PVC
وزن بسته بندی
2.2 کیلوگرم
کف بادشو
ندارد
پمپ باد
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب استفاده در حمام
مناسب بازی و آب تنی هم زمان چند کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...