استخر رنگی کودک اینتکس کد 58439

Intex 58439

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگی کودک اینتکس کد 58439 یکی از انتخاب‌های محبوب بین خانواده‌ها و افرادی است که به دنبال استخر بادی مناسب برای کودکان هستند. این محصول به صورت رنگارنگ طراحی شده است تا تجربه‌ی شنا را برای بچه‌ها جذابتر کند. علاوه بر طراحی زیبا، قیمت استخر بادی رنگی کودک اینتکس کد 58439 یکی از بزرگترین مزایای این محصول است که می‌تواند خرید آن را برای خانواده‌ها راحتتر کند.

طراحی استخر بادی رنگی کودک اینتکس کد 58439قطر این استخر بادی کودک اینتکس 1.47 متر و ارتفاع آن 33 سانتیمتر است. ظرفیت حدودا 330 لیتر آب را دارد و برای استفاده همزمان 3 تا 4 کودک هم می‌تواند مناسب باشد. استخر از مواد مقاوم ساخته شده است که طول عمر بالای آن را تضمین کرده و سازگار با پوست بدن کودکان است. بدنه رنگارنگ این استخر در برابر نور خورشید هم مقاوم است و در طول زمان دچار پوسیدگی نخواهد شد.

مقاومت بدنه این استخر به گونه‌ای است که می‌توانید به عنوان استخر توپ هم از آن استفاده کنید. در واقع شما با خرید استخر بادی اینتکس کد 58439 می‌توانید فضای آبتنی و بازی را در اختیار کودک قرار بدید و استفاده‌های زیادی از محصول داشته باشید.

مثل سایر استخرهای بادی نصب و راه‌اندازی استخر بادی رنگی کودک اینتکس کد 58439 آسان است و نیازی به ابزار حرفه‌ای ندارد. قبل از نصب استخر باید در نظر داشته باشید که کف محل نصب کاملا صاف و بدون وجود اجسام نوک تیز باشد. در واقع دقت به این نکات عمر محصول شما را بالاتر می‌برد و می‌توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

استخر بادی رنگی کودک اینتکس کد 58439 یک گزینه قابل توجه و مقرون به صرفه در بین استخرهای بادی است که برای افراد و خانواده‌ها مناسب است. ساختار محکم، طراحی منحصر به فرد و ظرفیت زیاد آب، آن را به یک انتخاب جذاب برای تجربه شنا و بازی تبدیل کرده است.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
رنگین کمان
قطر
1.47 متر
ارتفاع
33 سانتیمتر
ضخامت
0.20 میلی متر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
330 لیتر
رنگ
چند رنگ
جنس
وینیل
وزن
1.45 کیلوگرم
برچسب تعمیرات
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده به عنوان استخر توپ و آب تنی هم زمان چند کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...