تشک بادی استخر اینتکس مدل آبنبات کد 58753

Intex 58753

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
650,000
600,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخر اینتکس مدل آبنبات کد 58753، طراحی منحصر‌به‌فرد و جدید با رنگ بندی فانتزی دارد. این محصول توسط شرکت اینتکس برای افراد بزرگسال ساخته شده است و قابلیت استفاده در آب‌های کم عمق را دارد. شرکت اینتکس از پیشگامان در طراحی تشک‌ بادی استخر می‌باشد که با بهترین متریال ساخته می‌شوند و تعادل خود را به خوبی روی آب حفظ می‌کنند.

همانطور که از ظاهر کالا مشخص است، به شکل آب نبات رنگی‌ محبوب همه ما در دوران کودکیست که رنگ بندی متفاوتی دارد. قسمتی از سطح آن گرد و در دنباله آن دسته آب نبات به رنگ نسکافه‌ای است. با توجه به وزن کم آن، حمل تشک بادی روی آب اینتکس به سادگی امکان پذیر است و صحنه زیبایی را ایجاد می‌کند. رنگ‌بندی آن به افراد احساس شادابی می‌دهد.

ساختار مهندسی این تشک به شکلی می‌باشد که تعادل خود را روی آب حفظ می‌کند و شناور می‌ماند. طول این کالا ۱۹۸ و عرض آن ۱۲۷ سانتی‌متر است. ابعاد آن برای آفتاب گرفتن یک نفر مناسب می‌باشد. در مشخصات کالا آمده است که تحمل وزن ۱۰۰ کیلو را دارد پس بزرگسالان بدون نگرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.تشک بادی روی آب استخر اینتکس آبنبات کد 58753

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل آب نبات چوبی از جنس وینیل با انعطاف بالا ساخته شده است که دراز کشیدن روی آن را لذت بخش تر می‌کند. همچنین موجب حساسیت در پوست بدن نمی‌شود. وینیل یا پی‌وی‌سی طول عمر بالایی دارد که با آب و هوای متفاوت سازگار است. با این شرایط کالا مدت زمان بسیار طولانی برای شما کار می‌کند، بدون آن که حتی رنگ‌ آن تغییر کند یا دچار پوسیدگی شود.

سطح روی این تشک روی آب اینتکس، مواج است و مزایا بسیاری دارد از جمله آنکه آب روی سطح تشک‌ نمی‌ماند و اینکه زمانی که برای آفتاب گرفتن روی آن دراز کشیدید هوا از بین شیارها رفت و آمد دارد و بدن شما عرق نمی‌کند. علاوه بر موارد گفته شده موجب حس راحتی روی تشک می‌شود و به بدن حس خستگی و کوفتگی دست نمی‌دهد.

تشک بادی روی آب استخر اینتکس مدل آبنبات کد 58753، را باید به وسیله یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی پر و راه اندازی کرد. تخلیه آن بسیار آسان است، دریچه باد را باز گذاشته تا هوای داخل آن خارج شود. بسته بندی محصول بسیار کم حجم و مناسب برای همراه داشتن در سفرها می‌باشد. هیچ گاه از کمپرسورهای باد برای راه اندازی تشک‌های روی آب استفاده نکنید زیرا به ساختار داخلی آن آسیب می‌رسد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
آبنبات چوبی رنگین کمان
طول
198 سانتیمتر
عرض
127 سانتیمتر
ارتفاع
24 سانتیمتر
ظرفیت
یک بزرگسال
وزن
2 کیلوگرم
ضخامت
0.30 میلیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
رنگ
چند رنگ
جنس
وینیل
بر چسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
رویه مواج
مناسب تمامی سنین
ترکیب رنگ شاد
طراحی سه بعدی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...